stickningar vecka 5
idag kanner jag ganska mycket molnvark och stickningar i underlivet , molnvark vet jag att det ar ganska normalt men vad ar da stickningarna ?
orolig
idag kanner jag ganska mycket molnvark och stickningar i underlivet , molnvark vet jag att det ar ganska normalt men vad ar da stickningarna ?
orolig
hey! jag är i vecka 5-6 någonting å jag har med stickningar emellanåt+ att det känns som om något ska ramla ut:P så vi är nog inte konstiga;P
Äntligen hittade jag några som känner precis som mig, stickningar och molvärk. Första gången, så man förstår ju inte allt som händer, knappt vant mig fast jag nu är i typ 6e veckan. =)
Men iaf skönt så länge jag inte är illamående iaf... =)
sholof
ja här tror jag nog att jag har alla symptom som finns.
illamående, halsbränna, molnings och sticknings värk, förstoppning, trötthet... hua mig.
men jag har gärna alla sympom bara kotten bestämmer sig för att stanna var i min mage:P
Stickningar är helt normalt precis som molvärk osv...Grattis till plusset och lycka till!
Kram!
Jag hade också en del stickningar i början. Helt normalt, är nu i v. 27!
nyvaken och mar saaa illa gick in till koket for att ta nagot o ata men diket jag jag gick in dar spyde jag nastan usch jag Hatar att spyyyyy
och sa skulle jag ju fa tag pa gubben igar vilket jag fortfarande inte fatt han vet ju inte ens att vi har en bebe i magen .
Jag mår väl rätt bra då, inget illamående. Det är bara molvärk, o tröttheten som jag har. Hade tur och kunna ta ut lite semester nu efter att jag fick plus på testet, så gäller att vila upp mig för har ju läst att tröttheten kan sitta i länge...
Och så måste jag springa på toa hela tiden, lite jobbigt när man inte är hemma....snart börjar väl folk undra. *S*