• Svart Spets

Vad är värst om det fattas på toaletten (förutom wc-papper)?

Då menar jag hos nån annan förutom dig själv.
    Vad är värst egentligen? Att inte kunna kasta bindan/tampongen för att det inte finns en papperskorg eller tex om det inte finns en toaborste och man har åsamkat bromsspår efter bajskorven? Eller om det luktar skit och det inte finns luktspray?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad är värst om det fattas på toaletten (förutom wc-papper)?
  • Ronjah

Tvål att tvätta händerna med efter toalettbesöket!!

Jag begär ingenting, men jag vill ha allt!
  • Madelenin

jag röstade på tvål. det MÅSTE man ju ha!

fast jag HATAR när jag komme rhem till folk och de inte har en papperskorg! gah! Man vill inte leta upp en med en tampong i handen! Skitjobbigt på fester!

• 969803

Eftersom jag bara kissar borta så blir det tvål .

• 969803

Alltså,självklart använder jag tvål även hemma .

• Svart Spets

jag valde toaborste! tänk va hemskt att behöva lämna toan med bajsstreck hos nån annan?

• CeeJay

Papperskorg. Ev bromsspår i toan kan man tvätta bort med toapapper, tvätta händerna kan man gå ut i köket och ta lite diskmedel i smyg, lämna dörren öppen/öppna ett fönster/skyll på hunden om det luktar, spela sig kan man göra i vilket rum som helst Men en använd binda eller tampong vill jag helst inte ha liggandes i fickan tills jag kommer ut i köket !!

• gosmamma

jag skulle heller aldrig bajsa borta så d blev tvål för mig med..

• Duckan74

Svårt val mellan toaborste och tvål, men det blev borsten. Om tvålen saknas kanske det finns nåt i duschen/badet som går att löddra sig med?

• blåbärskullen

papperskorg.. om man har mens och blir tvungen att byta så känns det hiimla jobbigt! :/

• Nadia

Jag valde toaborste. Det första som poppade upp i mitt huvud. Jag brukar nämligen få använda den för att städa eftera andra då jag går på toa på jobbet. UÄCK. Vissa verkar inte fatta vad den ska användas till.

• Tulip

Om jag är hemma hos någon vill jag att det ska finnas en handduk avsedd för Gäster! Vilken handduk ska jag annars använda mig av?

Nu fanns ju inte det alternativet, så då valde jag toaborste istället.

What do you know for sure?
  • Zoria

är en hemmabajsare så det blev tvål.

• KickStart

Tvål är ett måste

S´Rioghal Mo Dhream= Royal is my race= Clan MacGregors motto!
Svar på tråden Vad är värst om det fattas på toaletten (förutom wc-papper)?