• Anonym (piercing)

prince albert?

Funderar på att skaffa en prince albert.. Och ha en prince's wand.. finns det någon som har en sådan? Kan det bli några problem med en sådan? förutom vanliga "piercingproblem" så att säga..

• Svar på tråden prince albert?
  • Dex

Problem och problem... ditt organ kommer att fungera som en vattenspridare ungefär och du får lära dig att sitta och kissa, när du står vid en pissoar får du vrida organet ett kvarts varv så du sprider strålen över pissoarens bredd istället för i höjdled.

Har själv funderat på att skaffa en, men möter ingen förståelse när jag berättar det för frugan...

• Anonym (what???)

Vad är det för ngt? Varför har man en sådan och hur fungerar det/den? Ursäkta en okunnig...

• Anonym

de e ju mega coolt, go 4 it

• Anonym (piercing)

hur går det till när man piercar den?? som det är nu är jag riktigt sugen faktiskt.. men lite jobbit med kissandet.. fast med en prince's wand slipper man nog det problemet tror jag

• Anonym (piercing)

ingen?

• Elis är min kärlek

Nä fyy. Och hur vågar man göra det? Varför?

• Banana82

antar man gör det för att det är en grymt nygg piercing och tydligen ska den vara rätt trevlig för oss tjejer också

Old enough to know better - Young enough to don't give a fuck
  • Anonym (piercing)

varför är väl för att jag tycker det kan vara snyggt. Gillar piercingar. Hur man vågar? jaa du.. vill man bli fin får man lida pin. . . :D

• Banana82

TS: du undrade hur man gör den, det jag sett på bild för de in kanylen underifrån och sen in i själva "urinröret"... men de kompisar jag ahr som har säger att man ska göra den lite grövre redan från början att en tunn ring under 2-3 milimeter bara skaver

• Anonym (piercing)

okej.. typ så som jag trodde alltså.. har du hört om några övriga problem från dina kompisar med denna piercing?

• Banana82

nä, de har inga prolem med den, det är ju det där med kissandet då och att inte ta för liten diameter, en av polarna har töjt hitills till 7 mm, men riktigt så stort behöver man ju inte töja

• Anonym (piercing)

Okay. Blir och tänka igenom detta hehe.. Lite jobbigt med kissandet men det är väl smällar man får ta.. ;)

• Chrizty

Min sambo har en prins albert...
    Han har aldrig haft några som helst problem osv med den, har haft den i flera år nu.
    Eh hmm, och JA, det är sååå sexigt....*mums*....

Chrizty med ♥Miranda 000712♥ & ♥Melissa 040227♥ & bebis nr 3 i magen
  • Anonym (piercing)

okej.. skönt att höra. har han en vanlig ring då eller??

• Lavina

AJ, hu det måste göra skitont att sätta dit den. Vad händer om man vill ta bort den blir det ett hål som aldrig går bort eller läker det ihop?

• Chrizty

Han har en bcr ring, alltså en ring med en sån där kula på!!

Förmodligen så drar det igen sig precis som alla andra hål på kroppen som man kan ta, som tunga, osv..
    Han tyckte för övrigt inte att det gjorde speciellt ont men han var så nervös så han höll på att svimma innan..*S*..

Chrizty med ♥Miranda 000712♥ & ♥Melissa 040227♥ & bebis nr 3 i magen
  • Anonym (piercing)

hehe okej.. hur gjorde de när de tog den? en tång som de för in i urinröret som sticker utifrån eller??

Svar på tråden prince albert?