spänner sig era 1-2:åringar, som exalterade?
oscar spänner sig hela tiden, ser ut som han tar i för kung och fosterland.
ibland nyper han men inte längre lika hårt då han vet att det gör ont.
han ser pilimarisk ut!
är det vanligt?
oscar spänner sig hela tiden, ser ut som han tar i för kung och fosterland.
ibland nyper han men inte längre lika hårt då han vet att det gör ont.
han ser pilimarisk ut!
är det vanligt?
Min dotter som är 16 månader blir alldeles stel och darrar och pekar och ser skitrolig ut när hon blir exalterad. Vilket hon blir så fort hon ser nåt som rör sig typ. Som idag ramlade hon och slog sig och storgrät men så slängde hon ett getöga på datorskärmen och jag var inne i Jajjas krypin (tror det var där) och hon hade en GIF på en svensk flagga och en första hjälpen låda som rörde sig. Emily spände sig och "däää, däää" med darrande pekfinger mitt i gråtandet. Skitskojigt ![]()
hi hi
gulligt!
oscar håller liksom på hela tiden!
och han petar med fingret på nån, kattens öra eller nån stortå han biter ihop med framtänderna och låter på ett speciellt sett.
Saga spänner sig oxå ibland när hon ska busa till det lite extra!
Hon knyter händerna o biter ihop tänderna till ett stort flin så armarna o rästen av kroppen skakar.. Skrattar man gör hon det igen o bryr man sig inte går hon lite närmare o gör det igen
Matilda blir ofta sådär oxå. Det ser helballt ut!!! =)
min dotter gör det .. men när hon blir arg
hon säger inte ett knyst , men döden blicken , biter ihop käkarna stenhårt , knyter nävarna och spänner sig så hon typ skakar .. men bara i typ 2-3 sekunder .. men man ser hur illförbannad hon är just då , över någon bagatellsak givetvis ![]()