Hitta snickarbälte för barn!!
Mitt älskade syskon barn (7 år) önskar sig ett snickar väst/bälte när han fyller år.. Vet nån var man kan köpa sånt? HJÄLP!
Mitt älskade syskon barn (7 år) önskar sig ett snickar väst/bälte när han fyller år.. Vet nån var man kan köpa sånt? HJÄLP!
puff*
Åhh, jag har sett, ska leta lite!
Jag köpte ett sådant bara för ngn vecka sedan till min gudson på Claes Ohlsson. Det är jättefint med riktiga små verktyg och allt.
claes ohlsson!! Åhh va bra, vad kostade det?
Men d va ett bälte då? Fanns ingen väst?
Isse: Det var ett bälte, och så fanns det sådana där handskar också. Vet inte om de hade väst?
Tror att det kostade en bit över 200
Ska det vara "på riktigt" eller leksak?
Salmiak73: ok, men ett bälte är ju bättre än inget Var inte såå fasligt dyrt
Crazy Baby; ja, d ska vara riktigt. Han är snickar son och skulle nog inte nöja sig med något annat *tihi*
Japp, finns på Claes Ohlson, men jag tror att verktygen utgått o att det "bara" finns bältet kvar. Däremot så finns det jätteläckra blåkläder på Granngården, det kanske kan vara nåt?
åhh...ska kolla Granngården också! Vad bra med tips!! Jag känns det inte lika hopplöst längre att kunna uppfylla hans önskan!
Finns på Barnens hus och på andra leksaksaffärer...
linus och lotta ha ett snickarbälte tror det är märket micki
Det finns på Jula Blåkläder sen har leksaksaffärer ett snickarbälte, är det MICO som tillverkar??
det är förvisso i syntet men min son älskar det när han får hjälpa till. Lycka till
Jag fick ett gratis på ByggOle!