• Isse

Hitta snickarbälte för barn!!

Mitt älskade syskon barn (7 år) önskar sig ett snickar väst/bälte när han fyller år.. Vet nån var man kan köpa sånt? HJÄLP!

• Svar på tråden Hitta snickarbälte för barn!!
  • Salmiak73

Jag köpte ett sådant bara för ngn vecka sedan till min gudson på Claes Ohlsson. Det är jättefint med riktiga små verktyg och allt.

• Isse

claes ohlsson!! Åhh va bra, vad kostade det?
    Men d va ett bälte då? Fanns ingen väst?

• Salmiak73

Isse: Det var ett bälte, och så fanns det sådana där handskar också. Vet inte om de hade väst?
    Tror att det kostade en bit över 200

• Isse

Salmiak73: ok, men ett bälte är ju bättre än inget Var inte såå fasligt dyrt

Crazy Baby; ja, d ska vara riktigt. Han är snickar son och skulle nog inte nöja sig med något annat *tihi*

• Ladyn

Japp, finns på Claes Ohlson, men jag tror att verktygen utgått o att det "bara" finns bältet kvar. Däremot så finns det jätteläckra blåkläder på Granngården, det kanske kan vara nåt?

• Isse

åhh...ska kolla Granngården också! Vad bra med tips!! Jag känns det inte lika hopplöst längre att kunna uppfylla hans önskan!

• meya

Finns på Barnens hus och på andra leksaksaffärer...

• ung83

linus och lotta ha ett snickarbälte tror det är märket micki

• jenjim

Det finns på Jula Blåkläder sen har leksaksaffärer ett snickarbälte, är det MICO som tillverkar??
    det är förvisso i syntet men min son älskar det när han får hjälpa till. Lycka till

• bananapeach1995

Jag fick ett gratis på ByggOle!

Svar på tråden Hitta snickarbälte för barn!!