• Anonym

Jag bara gråter och gråter, PMS eller vad?

Gud, detta är så himla jobbigt så jag blir tokig. Sista veckan har jag mest gråtit hela tiden, kan vara en liten sak så börjar jag att grina. Min stackars pojkvän vet ju inte vad som är fel eller vad han ska göra...

Kan det ha med hormoner att göra? Är inte gravid men har precis fått mensen nu och detta har varit så en vecka innan mens och även nu.

Kan inte ens säga hejdå till pojkvännen utan att gråta floder!

• Svar på tråden Jag bara gråter och gråter, PMS eller vad?
  • Anonym

Kan vara hormonrubbning? eller vad man ska kalla det.. jobbigt.. kram

• Butterfly

Kanske pmd, den värre formen av pms. Sök på pmd. Gå in på www.serotonin.nu Där finns massor med bra texter.

• Anonym

Tack, ska kika.

Ingen mer som känner igen sig?

• WithoutFaith

Jag har haft perioder då jag bara lipat och lipat Man känner sig ganska konstig med och det går liksom inte att förklara.

Jag är inte elak, bara missförstådd
  • Anonym

Det är ju helkonstigt, man känner inte igen sig själv.

Du ovan, vad sa din kille/sambo om det då? Fanns det något han kunde göra?

Min undrar ju vad som händer. Började tom gråta under sex häromdagen.

• WithoutFaith

Ha rsom tur var inte varit i förhållande då detta hänt. Ej märkt av det sista måaderna vilket är skönt

Jag är inte elak, bara missförstådd
  • Anonym (samma här)

Jo, känner igen mej. Jag har först senare tro att det kan vara nån form av pms eller något. Men just den här perioden så blir jag jätteledsen för minsta lilla, känner mej otroligt ful, oattraktiv och tråkig.... jag blir också lätt grälsjuk och gud vet vad.
    Detta hände när jag gick över från minipiller till p-piller och jag fick regelbunden mens, då har jag blivit ett "en-gången-i-månaden-monster". Riktigt skumt....och tråkigt....

Svar på tråden Jag bara gråter och gråter, PMS eller vad?