• bäbis

jobbar du i en Ica butik,titta hit

Jag skall nu börja jobba i en Ica Maxi butik och tycker detta skall bli kanon.Jag har jobbat inom Coop i 9år så lite miljöombyte skadar väl inte.

Nu undrar jag om vilken lön jag får på Ica(har ju inte varit o skrivit kontrakt ännu men e lite nyfiken) Om jag har samma som på Coop eller kanske någon här vet vad för lön jag skall ha efter 9års butiksvana

• Svar på tråden jobbar du i en Ica butik,titta hit
  • ebben

alltså-har du inte ens hört dig för om lönen??
    det finns antagligen fackliga avtal........

• bäbis

Nej jag skall dit nu i veckan för att fixa alla papper o lön osv

• Pink Rose

Antagligen samma eftersom följer handels.

• Pink Rose

Kan inte stava, det kommer antagligen vara samma eftersom de följer handels avtal.

• little superstar

jobbar i en ica maxi butik å jag antar oxå att dom följer handels avtal där du börjar... å du, välkommen till ica, hihi...

• Mrs Mickey

Kolla också vad som gäller för lönerna skiljer också om du är fast anställd eller timanställd!!!
    Välkommen till Ica Maxifamiljen!!!

• Malin1

Hej, vad roligt att se att man inte är ensam om att jobba på Maxi. Trivs ni och vad gör ni? Själv har jag jobbat som kassaledare och i spel och info men ska börja plugga nu så jobbar bara extra så det blir väl kassan då.

• little superstar

Jag jobbar mest i kassan man ibland i charken... men dt e inte lika roligt... vad e en kassaledare? antar att man har olika namn på saker å ting

• andypandy

åh vad jag e avundjsuk på er som jobbar i mataffär. har gjort det i 6 år men sen fick jag barn och ville plugga lite. men nu längtar jag så vansinnigt mycket tillbaks. vet ni om det är svårt att få jobb i mataffär ? e ica bra att jobba i ?

• For ever

Hur mycket tjänar man i en ica affär ? Om man är nyanställd ?

• Bruttan

är också nyfiken vad tjänar man?

• wozzgirl

Här som jag bor är det väldigt lätt att få sådana jobb.. speciellt i kassan. Jag har 100kr/h som grundlön + kvällsOB´en etc. Man tjänar ok tycker jag men kassajobbet är tungt o därför söker jag nytt jobb nu..

Svar på tråden jobbar du i en Ica butik,titta hit