• Anonym

Långvarigt potensproblem som bortblåst!

Har nu varit tillsammans med min kille i ett och ett halvt år...
    "Starten" var lite vinglig pga. av att han helt enkelt hade problem med potensen. VÄLDIGT sällan att han klarade genomföra ett helt samlag.
    Detta berodde på många orsaker tror jag. Dels då han äter psykofarmaka...dels för att hans X-fru visade sig vara homosexuell. Han har heller aldrig varit särskilt sexuell av sig enligt honom själv.

Dessa sakerna gjorde att vi var osäkra på att gå in i en seriös relation eller inte... Kan tillägga att jag själv är väldigt sexuell av mig.

Vi tog dock båda beslutet om att fortsätta. Kort sagt var känslorna så starka, att jag kände att de var viktigare än det sexuella... När jag förklarade det för honom ville även han fortsätta. Dvs. när jag sa att det var okey med ett reducerat sexliv... och att det var okey om han inte klarade att genomföra det hela vägen...

Nu...ett år senare.... Hans potensproblem är som bortblåsta! Trots att han fortfarande medicinerar osv...
    Vi har bra och mycket sex....och det funkar JÄMT!
    Han är världens bästa älskare!
    Ja,världens bästa partner på alla sätt faktiskt!

Vad kan detta bero på?
    Hoppas iallafall på att det är min kärlek som får honom så "trygg"... *ler*

Vad tror ni?

• Svar på tråden Långvarigt potensproblem som bortblåst!
  • Saule

Det beror på dig, helt klart! Du fick hånom hårdna och blomma upp ? Lycka till!

• Anonym

Hoppas verkligen det!

Tack!

• Anonym (tryggve)

Klart det var din kärlek som fick honom "trygg"... Du har just fått ett fan ... Heder åt dig :)

Svar på tråden Långvarigt potensproblem som bortblåst!