Har ni PAX-garderob från IKEA?
Funderar på att köpa garderobssystem PAX från IKEA. Vill höra om någon har köpt dem innan och om de är nöjda eller så?
Funderar på att köpa garderobssystem PAX från IKEA. Vill höra om någon har köpt dem innan och om de är nöjda eller så?
vi har bara en garderob och inget system.. Vi är nöjda men blev lite besvikna över hålet där lampan skulle sitta om man vill ha en lampa.. vill man inte ha lampan så får man en bit o täppa igen me.. och den syns jättetydligt.. (om man tänker på det säger ALLA!!!)
Vi har några stycken och är helnöjda.
Det där med lamphål har jag inte tänkt på, vet inte ens om vi har något, måste gå in och kika, ett ögonblick
Tillbaka!
Springsteen, menar du de hålen som finns i hörnorna? Typ en centimeter i diameter?
Eller de småhålen (alltså riktigt små) som finns längs överkanten, inuti?
De har jag inte ens tänkt på
Vad bra att i två verkar nöjda iaf! Ska upp i veckan o shoppa loss. Blir vita luckor till hallen (Birkeland) och till sovrummet ek (Barmen) Blir nog toppen! Ska bli skönt med nytt. Våra gamla garderober är av sunkig masonit så kläderna luktar illa när de hängt där
Det är så härligt med nya garderober, allt känns så fräscht
Mmmm, längtar! Sen är jag IKEA-freak överlag, så en tripp dit är aldrig fel!
Vi har dem och är nöjda
hmm... nää.. börjar nu fundera på om de är en pax vi har.. de är som en hylla som går ut från taket.. .måste gå och titta på deras hemsida...
Springsteen: Det kanske är Hopen ni har? Jag har det och vill man inte ha lampor i får man med en liten plastbit att dölja hålet med.
måste vara den förlåt att jag rör till de för er
Men jag är nöjd med den...
Haha, okej
Undrade just hur man kunde reta upp sig på de småhålen i PAX
Jag har en Pax med Birkeland dörrar. Jag är supernöjd. Blev så glad när jag hittade en stomme som bara är 35 cm djup så jag kan ha den i min hall! Det enda som är synd är att det inte finns lika mycket inredning till den grunda sorten jämfört med standardstorleken. Tyckte de nya plexiglashyllorna med små fack var så fina, men de finns bara till den stora.