Var kan jag få tag på mockasiner i stl. 16-18?
Bor i Västsverige...
Bor i Västsverige...
Påvanliga skoaffärer? Såg små söta sådana på Din sko och skokanonen och på Åhléns har jag med sett det tror jag.
Jag har köpt på Åhlens, men de har även på Klädhuset M (Alfons) du kan köpa nya på Tradera ockås....hmm undra om inte H&M har också eller Po.P...
tyckte jag såg sånna små på Lindex..Tror det var med bamse på
H&M
Jag har varit på följande affärer:
Din Sko
Wedins
Skogiganten
En till Skoaffär som jag inte vet namnet på
Nids for kids
Cubus
Lindex
Kappahl
Åhléns
Maxi
Coop
Finns ju inga i stl 16-18. Däremot nästa stl. Önskar jag kunde handla dem på nätet. Mailade Nowalis återförsäljare men han hänvisade till sina distrubitörer utan att namnge dessa... Suck!
HM har jag inte kollat ännu. Tack för tipset!
Såg du länken från tradera jag la längre upp. De fanns i din stl...men vet att H&m har jag har sett där för baby.
www.babyandmama.se skulle det vara
Tack för Traderalänken men just till fötterna skulle jag vilja att hon inte fick begagnat.
Hon skall ha dem till att kunna gå utomhus i (så länge det inte är för kallt) istället för klumpiga skor som dessutom också är svåra att hitta i rätt små storlekar.
Dessutom är jag rädd för att hon kniper med tårna i skor så att de inte sitter riktigt på och därför hade det kännts bättre med mockasiner.
Men då är ju innetossorna i skinn superbra! Min son har använt dom ute nu på sommaren! Dom åker inte av för de har lite resår runt vristen, och alla barn jag känner tycker det är helt ok att ha på dom.
Nämen, tack för länkarna med innetossor ändå. Det kanske skulle kunna vara något...
Det finns en affär i Göteborg på Backaplan... tyvärr så vet jag inte vad den heter... men den ligger bredvid en barnaffär som heter Happyland... där har jag sett att dom haft små mockasiner... kan kolla upp namnet.
Fast du kanske bor långt från Gbg...
Vi bor en timma från Göteborg. Tack för tipset!
jo vi har köpt från Yllet
Hittade inget till barn på Yllet???
Jo dom har iaf,annars ring och fråga eller kolla närmsta ÅF
Äh ge upp jakten på mockasinerna och finn lyckan med innetossorna haha