• Marcus pappa

    Tack ÖIS!

    Skämdes när Djurgården bara fick 2-2 mot ÖIS borta (hemma venn ju DIF med 2-1). Men nu behöver jag inte skämmas mer, inte efter ÖIS skräll igår. Nu börjar Brajens svacka och ras

    Snart är det väl även dags för Elfsborgs ras, sedan kan vi börja snacka om vem som vinner vad.

  • Svar på tråden Tack ÖIS!
  • sixsided

    Skräll och skräll. Öis kommer dominera höstallsvenskan!

  • Marcus pappa

    Xerxez: Vi får väl se, men det är ju sällan ett lag går en hel säsong utan en svacka. Men det skulle vara intressant om laget som avslutade fjlolåret med 1-8 vann SM-guld i år

  • Xerxez

    Som Elfsborgare tror man givetvis aldrig på SM-guld... Man är snarare häpen över varje match som passerar. Men det är kul att årets lag har fått så mycket beröm för underhållande spel. Samt att flera sprotkrönikörer (t.o.m. i Sthlm) håller dem som favoriter till guldet.

  • Mejas Pappa

    bajen lär knappast ta sm guld med alla skaddor som lett till att dom tappat d grymma spel dom hade hela våren...dif har knappat haft nå spel i år så som har inget att tappa..därimot kan dom hitta d..men d tvekar jag starkt på..därimot kommer d stå mellan gnaget...elfsborg å malmö.. resten tror jag inte har en chans å blanda sig in..

Svar på tråden Tack ÖIS!