• Piper

ÄL test fråga

Jag frågar här eftersom jag har väldigt svårt att bli gravid och jag vet inte annars var jag ska fråga.

Jag fick igår em positivt på ett ÄL test från billiga tester fast jag ska ha mens om 2 dar, kan man ha äl så sent eller betyder det nåt annat?

Har hört att man ibland kan få positivt på ÄL om man är gravid men jag vet inte hur sant det är. Nån som vet?

kram

• Svar på tråden ÄL test fråga
  • Crazy Baby

Ja, det finns de som testat positivt med äl-tester när det varit gravida! Mitt råd till dig är väl att göra ett grav.test så vet du säkert!!

Lycka till!

• sockertopp78

ja!!!!! gör ett test vi vill veta hoppas hoppas håller mina tummar. skriv så fort du vet kramiz tina

• MindotterIsadora

PIPER: jag fick ljust utslag på ÄL-Test -7dagar BIM... det är alltså en vecka sedan jag hade ÄL och En vecka kvar till BIM...
    Efter att ha läst det du skrev så har jag fått hopp... hoppas det är positivt...jag tog dock testet sent på kvällen "23-tiden" efter att jag ätit/druckit o gått på toa... Visst kan det vara en orsak till att det blev ljust, MEN synligt !!??

Om jag inte skulle ha nåra såna hormoner i kroppen så skulle det ju inte synas rajt?... man tycker det i alla fall...

Svar på tråden ÄL test fråga