• Eikei

När kommer tröttheten?

Har gått in i vecka 7 och är pigg som en mört! Blir ju lite orolig då jag vid tidigare graviditeter varit som en däckad säl vid den här tiden. Haft ett missfall och var då pigg oxå så därför lite oro. När kom eran trötthet?

• Svar på tråden När kommer tröttheten?
  • drömmaren

Min kom v 6. Men ingen graviditet är ju den andra lik. var glad att du är pigg. Jag orkar knappt inte göra något alls.

• kimmye

Njut medans du kan Själv är jag i v.10 orkar knappt med mig själv

• missis

var glad!!! jag fick en enorm trötthet redan dagarna innan bim. o den varade i 4 mån.

• pyretpå väg

mitt börja i vecka 5 och är fortfarande jätte trött..

• Eikei

Är det ingen där tröttheten kom senare typ v8-9 eller senare ändå?

• chihiro

Har mått som en klubbad säl från början av v6... innan dess kände jag inte ett dugg!

• allimacallimac

Jag orkar knappt heller me någonting... började väl i vecka 5 , 6..... e i vecka 8 nu (snart 9) o e fortfarande lika trött... skulle kunna sova dygnet runt...

• GränslösKärlek

mitt kommer o går.. men kommer mest.. ei v. åtta nu men tröttheten har funnits där sen v fem vad jag kan minnas..
    drygt..
    men det e det väl värt

• Lilo84

Jag har varit trött heeela tiden! Däckar så fort jag kommer hem från jobbet praktiskt taget! Min fråga är snarare, när går det över??

• Min högsta önskan

Jag började bli trött runt vecka 9.. Men det värsta har gått över . Får se hur det blir nu när jag börjar jobba igen efter semestern..

• Felicias mam

Under min första grav så var jag inte alls trött utan istället kräktes i 8 månader och nu är i v.11 och är så in i norden trött.Har varit det sedan v.7
    Dricker nu lutsaft som jag tycker hjälper lite bara man lyckas svälja det:)

• lindili79

Vart trött tidigt i min förra grav. Nu andra grav och somnar sittandes på jobbet... i v 6.

• Ninis

Jag var inte speciellt trött alls under graviditeten. Jo förresten, i slutet när man var tung!

* Stolt mamma till Engla född 7 mars 2006 *
  • bunny75

Jag varit pigg hela tiden, nu i v.7 börjar det kännas lite. det kan vara olika från dag till dag. ibland bara känner att måste lägga mig vid 21. nästa kväll är jag hur pigg som helst.

Svar på tråden När kommer tröttheten?