nå.. vad tycks? låter de lockande?
Carema ?
Vårdbiträde!
Jag är en tjej på 18 år som älskar att jobba med människor, tycker om att se människor glada. Att få jobba med detta jobb är något jag eftertraktar då jag känner att jag gör någon nytta och att folk verkligen uppskattar det jag gör. Jag har alltid ett leende på läpparna och det är något jag gärna smittar av mig. Men det jag mest tycker om är att få vidareutveckla mina kunskaper, erfarenheter och använda mitt entusiasmerande sätt för att verkligen göra mitt bästa. Enligt beskrivningar av detta jobbs arbetsuppgifter är arbetet som Vårdbiträde skräddarsytt för mig.
Jag har lärt mig ganska mycket av mina egna erfarenheter sen tidigare men jag känner att jag skulle vilja utveckla det till max. Som person tycker jag om att ta tag saker med egna initiativ, är framåt, positiv, tycker om att jobba självständigt men fungerar lika bra i grupp och tål stress då jag haft många andra jobb som har varit stressiga.
Mina tidigare anställningar har varit som lagerarbetare åt ett internetföretag, julkortssorterare på Posten, telefonbokning för ekonomisk rådgivning till privatpersoner, bagarassistent på Skuttungebagarn?, barnskötare på ett dagis för 5åringar och receptionist åt ett dataföretag då jag är väldigt teknisk och datakunnig.
Kan tänka mig att flytta om så blir fallet men kan även pendla.
För att det inte ska bli så jobbigt för er att läsa en så lång intresseanmälning så kan jag berätta lite mer detaljerat om mig själv på en anställningsintervju eller så kanske ni har frågor som ni vill ha svar på som inte förekommer i detta brev.
Har nyligen varit mammaledig och är ju aktivt ute på arbetsmarknaden och söker nu nya utmaningar, jag tror att arbetet som Vårdbiträde är en utmaning som passar mig.
Med vänliga hälsningar
Fanny!