• Tannis

Barnvagn från Jysk!

Är det någon som har en barnvagn och sulki som ni köpt på jysk?
    Just nu är det ett billigt erbjudande men jag undrar är den bra och säker?
    Alla pratar om säkerheten och den är ju mycket viktig. Jag tyckter vagnen var fin. Men frågan är om det är någon kvalite?

• Svar på tråden Barnvagn från Jysk!
  • svala

hej,,vad jag har hört av de som köpt den så är den inge vidare,,två vänner hade den och sa att det var ett dåligt köp,, men visst är den fin,,tänkte köpa den innan ja hörde det men kosta hellre på mig ett bra märke,,

• F l i s a n

Vi var och kollade på den i går, vi tyckte inte den var någe vidare... tyvärr! Kanon pris annars! Den känndes inte stadig och den var trög att vika i hop. Kanske var just det här skyltexemplaret mindre bra, men en bra barnvagn borde tåla lite...

• Petronella77

Har bara hört negativa saker om den vagnen tyvärr. Jag tyclte oxå personligen att den var väldigt klumpig och ranglig när jag tittrade och kände på den.

• limpan

Har funnits en tråd här förut just angående den vagnen och då har det stått om att hjulen tyvärr har ramlat av på många av dom. Tydligen ett vanligt fel just för den modellen. Sen har den börjat knarra rätt ordentligt ganska snabbt efter inköpet så jag hade INTE köpt den oavsett hur billig den än är.

• Coz

Hade oxå planer på Jyskvagnen först, för den "ser" ju fin ut! Men som någon sa till mig att det är ju inte direkt en affärskedja som står för någon "dunderkvalite", utan de är "enkla och billiga". Så jag tror inte man kan kräva och förvänta sig någon vidare värst kvalite på deras vagn som dom saluför. Inte kul ju om en massa fel uppstår och behöva byta och ha sig under garantitiden. Men det där med barnprylar är en djungel vad det än är man letar efter. Gör det som du tycker känns rätt. Även dyra kända märken har ju sina brister och fel.

• Brownie

Näe, det är verkligen ingen kvalité på den vagnen. Har en kompis som jobbar med barnvagnar och bäbissaker så jag vet... Tung, ostadig..ja, allt som övriga skrivit stämmer...tyvärr kanske för den är ju rätt fin och det är ju ett bra pris... Själv har jag en Emmaljunga Baby Edge Duo som jag är jättestolt över! Hellre lägger jag ned lite mer (i det här fallet rätt mycket mer) pengar och får en säker vagn i ett välkänt märke, det är ju ändå ens eget barn - kött o blod - som ska ligga i den...

Hör man en vagn som gnisslar och låter illa så är det garanterat Jysk-vagnen!!! Rekommenderas EJ!

• liten ior

nu har jag bara sett jyskvagnen på bild men jag har en fundering - när man byter från ligg till sittvagn, finns det suflett till sittdelen eller blir det bara typ under bar himmel?

• isabell22

man använder väll samma suflett?

• PrincessOfIce

Jag har en kompis som köpte jyskvagnen när hon väntade sin dotter och jag skulle hjälpa henne att sätta ihop den.. Det var verkligen en riktig byggsats må jag lova!
    Liggdelen var helt ituplockad så vi var tvugna att försöka passa ihop delarna så att det skulle bli rätt..
    Ranglig verkade den vara också..
    Sen när jag träffade henne ett tag senare när hennes dotter var ungefär 3 månader så hade de en annan vagn...
    Så bra är den INTE.. Kosta hellre på dig en lite dyrare vagn.. Det kan vara det bästa köp som du gjort!
    Jag fick en Emmaljunga Vision vagn -02 när jag fyllde år precis innan min son föddes och det är en av de bästa vagnar som jag har haft (Har 3 vagnar... 1 duokombi, en Sulky och en syskonvagn)

Svar på tråden Barnvagn från Jysk!