• Anonym (generad)

Blir dålig i magen av analsex, ALLTID. vad göra???

Min pojkvän älskar analsex, men jag vill i princip aldrig ha det. Dels gör det ju ont i början, även om man använder glidmedel. I mitten blir det ganska skönt, men inte mer än så. Och dagen efter analsex är jag ALLTID dålig i magen!! Det är som om det bildas gasfickor eller nåt...spelar ingen roll om jag gått på toa innan analsexet, dagen efter har jag alltid typ halvdiarré och är bubblig i magen. Vi har testat med att han inte sprutar i mig, och då har det blivit lite bättre men inte tillräckligt bra för att jag ska vilja ha analsex ändå...

...hur skulle ni ha gjort? Några bra tips eller någon i samma situation?

• Svar på tråden Blir dålig i magen av analsex, ALLTID. vad göra???
  • Anonym

Jag får också det, inte jätte dålig men väldigt gasig och så.

• Anonym (generad)

Anonym, hur har du gjort då? Avstår du från analsex pga det eller har ni det ändå?

• Anonym

TYcker att det är självklart att man då avstår från sex i "det hålet"...inte alls konstigt att du blir dålig i magen när det kommer IN ngt isf att det kommer UT ngt från det hålet...blää.

• Anonym (Bedrövad)

Kalla mig dum eller vad ni vill men jag tycker ju att vill du inte, låt bli. Han kaske blir sur och grinig men det har han (i min syn på det hela) ingen rätt att bli.. Jag tycker att han ska respektera din vilja att låta bli.

• Honey86

Fattar inte varför man ställer upp på något man inte vill och dessutom mår dåligt av?!

• Envis som en mulåsna

HÅller med föregående talare...du vill inte så låt bli.

Vad då han vill! jaha men du då? skiter han fullkomligt i det faktum att du mår dåligt av det både fysiskt o psykisk kanske till o med.

Mamma till Ludvig 2,5 månader
  • mamyleine

Håller också med föregående talare. Varför ställa upp när du inte vill och inte mår bra av det?

Kärlek handlar inte om att ställa upp på saker man inte vill, utan om att förstå och hitta nya allternativ som båda vill.

Föresten kan du ju fråga honom om du får köra upp en gruka i baken på honom, med glidmedel på och se om han tycker det är roligt att bli lika i magen dagen efter som du blir.

mamyleine.blogg.se - En del av mig.
  • Pusselbiten86

Ja blir aldrig dålig i magen efter de...

Bubblig möjligvis men de får man ju ta

Stolt mamma till vår älskade Noah- född 26 Maj-2006
  • Anonym (skönt)

Får samma som du, TS. Är jättejobbigt för stunden, men sen dagen efter dagen efter, om du förstår vad jag menar, 2 dagar efter sexet så har jag glömt hur jobbigt det kändes dagen före. Och tänker att, "äsch, det är så skönt med analsex så det får vara värt att bli lite konstig i magen" Jag förstår ju att man blir gasig och så, men just halvt diarré, varför? en gång så sprutade killen inte i mig men vad jag minns var det nästan likadant ändå dagen efter. Och en gång så var allt som vanligt, trots att han sprutat i mig. Men till 90% så vet jag att dagen efter jag har haft analsex så är det säkrast att hålla mig hemma och försöka låta bli att fisa (förutom på toaletten som jag lär bli tvungen att springa till 1000 gånger) hehe...

• Anonym (skönt)

En sak till.. TS. HA INTE ANALSEX OM DU INTE TYCKER OM DET.
    ville bara poängtera att jag fattat bättre än att uppmuntra nån som är tveksam till det, jag förklarade bara min upplevelse av det hela.

Svar på tråden Blir dålig i magen av analsex, ALLTID. vad göra???