• Mian

Vattengympa eller liknande för gravida i Helsingborg

Någon som vet om det finns gravidvattengympa eller annan träning i Helsingborg (typ Rund o Sund i Malmö)?

• Svar på tråden Vattengympa eller liknande för gravida i Helsingborg
  • Fru Söderlund

Vågar inte svara på om det är vatten gympa för gravida, men vet att det finns vattengympa på Nautilus (badhuset). Lycka till!

• Mian

Tänkte bara berätta att jag hittat en gravid-grupp i Ramlösa! Om fler är intresserade, kolla in skanskanaprapatakuten.se
    Ringde precis dit, men tydligen är det väldigt få anmälda. Hoppas det blir fler så att gruppen blir av!!!

• Alexia06

Fick inte så mycket information just via den sidan. Fick mest intrycket av att det handlade om rehabilitering. Vad är det för gravid-grupp dom har?

• mrs christin

Kunde inte heller hitta speciellt mycket info på den sidan... E de nån som får fram mer info så skriv det gärna här. Tex vad man gör i gravidgruppen, hur långt gången i graviditeten man ska vara för att vara med?

• Mian

Nej det är sant, det står inget på deras hemsida eftersom gravidträningen är helt ny. (Däremot kan man ju läsa lite om företaget). Jag såg en annons i HD idag och där står att man ska ringa för att få mer info 042-12 55 20. Jag ringde och träningen läggs upp som deras andra vattenträningar. Däremot med lite andra rörelser och program för att passa gravida. Om det blir grupp så är det kl 15.30 på tisdagar (start v 38), är 14 ggr och kostar 1800:-. Tyvärr är det bara 2 st som anmält sig och om det ska bli en grupp bör det vara 10. Så jag hoppas att det finns 8 till här inne som vill hänga på! Hade varit så kul att hitta nåt sånt här i Hbg.

• knäppisen

studio pilates har pilates för gravida, det är visserligen inte vattengympa, men ändå gravidanpassat.

Svar på tråden Vattengympa eller liknande för gravida i Helsingborg