Gecko Bugaboo som sulky?
Har en Teutonia till 6-månaderskillen och har eg. aldrig varit nöjd med den. Funkade iofs bra i snö förra vintern, men är så sugen på en ny vagn. Har börjat titta på sulkys bara för att jag inte tycker att sittdelen är bra på Teutonian. (För stor) Dessutom tycker jag att vagnen är klumpig. Sulkysarna har ju inte fullt liggläge och än så länge är ju killen för liten för att sitta i sulky hela tiden. Har sneglat på Bugaboovagnarna och tycker att de är så fina. Geckon har ju ett mellanläge mellan ligg och sittvagn och skulle vara perfekt till lilleman. Känns ju dock lite onödigt att lägga 7000 kronor på en ny vagn nu. Skulle ha köpt den från början, men visste ju inte vad man ville ha då. Nu är min undran om jag köper en Gecko, kan jag då hoppa över sulky eller kommer man vilja ha det? Kommer han växa ur Geckon snabbare eller kan man ha den tills han inte behöver vagn längre? Någon med erfarenhet eller åsikter. Cammen känns inte aktuell eftersom det är en liten och smidig vagn jag är ute efter efter att ha haft en stor Teutonia (prestige).
Tacksam för alla svar.