• Anonym

någon som läst medicinsk grundkurs på komvux?

hur var det?? är det svårt? börjar nästa vecka men vet inte om jag ska gå. känner mig så nere och har svårt att få nånting gjort alls. vill bara vara hemma egentligen. blää för allt just nu!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-14 21:56:14:
    anledningen till att jag la in den i denna grupp var pga att jag får socialbidrag och ska egentligen inte studera

• Svar på tråden någon som läst medicinsk grundkurs på komvux?
  • smurfan82

Jag pluggade till undersköterska på komvux, medicinsk grundkurs ingår där. Ingen betungande kurs tyckte jag, ganska intressant faktiskt. Är ju mest ganska vanliga sjukdomar som avhandlas, kan vara ganska bra att läsa den kursen. Blir nog inga problem! Lycka till!

• MaryJane

jättelätt kurs var det! Inga som helst problem, och då är jag inget snille!

• Anonym

tack! ska nog gå på den då!=)

• oOoJOYoOo

Jag tyckte det var jätteintressant. Så är du intresserad så går det fin fint!

~~~Stolt mamma till tre, snart blir vi sex i familjen! V 32~~~
  • Chiqita75

Jag börjar oxå den nästa vecka så jag kan tyvärr inte säga hur den är. Jag tycker att du ska gå den, du kan ju alltid hoppa av om du inte klarar av det, själv tycker jag att det ska bli väldigt spännande.

Lycka till !!

Kram från Chiqita

• kanskesnart

Gick den på komvux under undersköterskeutbildningen. Jätte bra kurs tyckte jag. Det var den kursen som drev mig till att läsa vidare till sjuksköterska (men det kan ju förstås vara en fördel om man är intresserad av anatomi & fysiologi)
    Lycka till!

• Zaria

Jätteintressant och rolig kurs tyckte jag...Mycket att läsa men faktiskt tyckte jag att det nog var den roligaste kursen.

• biomedbonus

Det var en rolig kurs. men man bör gilla ämnet  annars är det nog inte så lätt

Svar på tråden någon som läst medicinsk grundkurs på komvux?