• Sötnos

Strumpbyxor t klänning

Jag ska på en finare middag/fest imorgon och ska ha på mig en svart enkel klänning med smala axelband, men nu ska jag iväg o köpa strumbyxor o jag vet inte alls vad jag ska välja??? Finns det några billiga på HM som är ok? Vilken färg?

• Svar på tråden Strumpbyxor t klänning
  • Sötnos

Den går ner till knäna, om nån är intresserad........

• Leeloo

Du kan ju absolut ha svarta strumpor men även hudfärgade. Fråga dom som jobbar där eller ännu bättre är dom på lindex.

• Annapanna

De har bra strumpbyxor på Kapphal för runt 50lappen. Betala hellre några tior mer så går de inte sönder lika lätt!
    Vad ska du ha för skor till?

• JsN

Om du ska ha svarta skor så bör du ha svarta strumpor. (samma färg på strumpor och skor förlänger intrycket) Alternativt kan du ha ett par ljusa hudfärgade. Ca 15 den och blanka skulle jag haft till fest. Lägg några kronor extra så får du en hållbarare strumpa!

HM skulle jag inte köpa strumpor på *ler* Ta dig till Lindex eller twilfit. På det sistnämnda hjälper de dig också att hitta ett par strumpor som passar till dig och tillfället.

• Sötnos

Tack för svaren! Ska ha ett par svarta sandaler med liten klack o spetsig tå! Ville helst köpa strumpbyxor på HM, så jag kan ta två par om det ena går sönder...men köper jag ett par dyrare, så kanske de inte gör det! Hm...

• Annapanna

Satasa på de lite dyrare så slipper du tänka på att de går sönder varje gång du sätter dig ned!

Jag skulle nog ha valt ett par glansiga hudfärgade, det blir väldigt svart annars!

Ha det så roligt på festen

Svar på tråden Strumpbyxor t klänning