• Anonym

jag tror jag gillar tjejer..

jag vbörjade redan för några år sedan att intressera mig mer för andra tjejjer, tittar på dom på stan mer än jag gör på killar..tänkte inte så mycket mer på det.
    vill tillägga att jag har pojkvän och barn på 6 månader nu och jag älskar honom..
    men nu på senare tid så tittar jag nästan bara på tjejjer på stan som är lättklädda. min kille vet ingenting, men jag fantiserar ofta om tjejjer och jag skulle kunna tänka mig att vara med en tjej, men jag skulle aldrig vilja erkänna det för min kille..rädd för att han kanske skulle vilja ha en trekant eller nått men jag vill inte dela honom med en annan tjej.
    grejjen är den att jag kan oxå bli svartsjuk om någon tjej ser bra ut och min kille tittar på henne, blir nästan arg på tjejjen då..men jag själv kan ibland titta på tjejsex på tv:n och så när killen inte är hemma..men skulle inte vilja det med honom, blir så svartsjuk när han tittar på nån snygg tjej..
    men innerst inne gillar ju jag själv att titta på dom :/..
    nu tror jag faktiskt att jag är bisexuell..
    men varför blir jag samtidigt svartsjuk om killen kollar på tjejjer, nån som upplever samma som jag ???

• Svar på tråden jag tror jag gillar tjejer..
  • Anonym

Du är inte bisexuell bara för att du fantiserar om tjejer och tycker om att titta på tjejer. Jag tycker själv att tjejer är mer attraktiva än killar och då jag är ute tittar jag nästan bara på tjejer. Men skulle bara kunna tänka mig ha en relation med en kille.

För att vara bi eller homo så tänker man mer än på det sexuella och på den första attraktionen...skulle du tex kunna tänka dig leva med en tjej som flickvän/flickvän? Tänker du på saker som att gå på bio och hålla handen eller är det bara det sexuella som du fantiserar om?

Det är vanligt att fantisera om samma kön och att attraheras av samma kön, men som sagt, det betyder INTE att du är bi eller homo.

• Cecilia2

Tja, om du är bi är det inte alls konstigt att du blir svartsjuk när din partner kollar in tjejer. Att vara bi innebär ju helt enkelt att du tänder på både killar och tjejer. Du älskar pojkvännen och vill då så klart inte att han skall vara intresserad av andra tjejer. Eller killar. Precis som han inte vill att du skall vara alltför intresserad av andra killar. Eller tjejer.

Det blir väl egentligen inte trixigt förrän (eller rättare sagt om) du skulle börja känna att du bara måste få testa att vara tillsammans med en tjej. Då kan det bli lite fnurra. Eller jättemycket fnurra.

Föregående skribent har naturligtvis också rätt - att fantisera om det egna könet innebär inte automatiskt att man är bi.

Eller är det kanske så att vi alla egentligen är bi innerst inne? *funderar* Nej, jag tror inte att jag har någon åsikt där. Då måste jag fundera rätt länge till.

Svar på tråden jag tror jag gillar tjejer..