• missteddy

bad tycker du om de som överviktiga och har bikini

såg en tråd om gravida och bikini skulle vara kul och veta vad folk tycker om vi överviktiga och då menar jag öviktiga som väger 100+

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-15 14:26:19:
    jag startade denna omrästningen för i gravid tråden var den några som tyckte att överviktiga inte skulle gå i bikini pga deras fett hängde över allt

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden bad tycker du om de som överviktiga och har bikini
  • PeggyLee

Klart att övervikiga oxå ska bada, men vackert är det inte.

• cinderella26

jag skulle inte ta på mig bikini men om andra vill det är det helt ok.. tycker denna omröstning e lite elak

• pissypopi

varför skulle inte överviktiga få ha bikini när de badar... det syns ju lika mycket i en baddräkt det är bara att man inte ser huden...

I vigselringen står det 060916 *Fru Åhlefors*
  • Lajsa76

Öhmm... alltså vem bryr sig!?!?......jösses...

• Dino78

Man måste ju ha rätt att bada hur man än ser ut så jag bryr mig inte.

DIF i själ och hjärta
  • AasaC

Jag tycker inte det är snygg ... inte för att det egentligen spelar nån roll. Folk får väl göra som de vill. Men jag skulle själv aldrig ha satt på mig en bikini när jag var tjock (och jag har faktiskt varit väldigt överviktig).

• Jossebell

jag blir så upprörd över att det finns dem som ojjar sig över feta människor och säger saker som
    "hur vågar de visa sig" osv.
    Jag har aldrig våga visa mig i bikini varken när jag vägde 50 eller när jag som mest utan att vara gravid vägde runt 100. Men jag tycker att INGEN har rätt att förfära sig över någon annans vikt men självklart kan man hjälpa människor i sin närhet till en hälsosammare vikt.

• nusse1

Ännu en riktigt kränkande omröstning på FL där alla skall ventilera sina åsikter högt och lågt. Jag kan inte annat säga än Fy Fan... Varför skall överviktiga dölja sina kroppar? Hur kan man säga att en människa ser äcklig ut??

• Arcanjo

Jag har hellre bikini än en äcklig badräkt som passar mindre bra på badräkt syns det även om man har häng på tuttarna som på mig Så svaret är helt ok

Mina gullungar heter Ebba och My och vi planerar utökning
Svar på tråden bad tycker du om de som överviktiga och har bikini