extra inkomst?
Är det någon som har tips på hur man kan få ihop lite extra pengar?!
Jag och mim man arbetar heltid båda 2, men är i behov av lite extra pga att vi vill köpa hus och har inte till hela handpenningen.
Vi sparar redan som tokar
Är det någon som har tips på hur man kan få ihop lite extra pengar?!
Jag och mim man arbetar heltid båda 2, men är i behov av lite extra pga att vi vill köpa hus och har inte till hela handpenningen.
Vi sparar redan som tokar
Hur mycket pengar rör det sig om??
Sälj av lite grejer som ni inte använder eller behöver på tradera..
Du kan arbeta som säljare på "homepartys",.. te.x barnkläder el. skönhetsprodukter..
Eller ett extrajobb,.. vissa extrajobb som tel.säljare bl.a. kan man arbeta hemifrån med..
Tack för tipsen!
Alla bäckar små....
Några mer tips någon?
Jag pluggar heltid och jobbar extra varannan helg (plus somrar och andra lov) i en matvarubutik. Det ger bra med pengar fetrsom det är OB kvällar och helger samt att det fungerar rent praktiskt både för mina chefer och mig att jag jobbar så här. Fick tom fast anställning på 10 timmar i veckan. Det är ett super bra extra jobb.
Annars vet jag dem som delat ut reklam och/eller morgontidningar trots att de jobbar heltid.
Min mamma arbetade heltid som dagbarnvårdare men hoppade in extra åt hemtjänsten någon kväll ibland.
Kolla upp vilka möjligheter det finns just på din ort och vilka möjligheter du och din man har att jobba extra.
Min man jobbade heltid på lager plus körde ut tidningar på mornarna. Va skit jobbigt för honom, upp 2 på mornarna och körde en runda ibland 2 med DEN o SVD, mfl. Sov nån timme i bilen eller på jobbet innan de va dax för sitt vanliga tunga jobb. o sen hem äta, o sova kl 21 för o orka upp...
Det gick kanppt i längden... Men de gällde 6mån och han uthärdade det
gäller det bara en kort period kan nu ju göra så
tänk barapå det här med skatten om ni jobbar mer, så ni inte betalar för lite o får skattesmäll efteråt lätt hänt om man har 2 jobb....
Tack för alla svar