• Anonym (orolig fru)

kissar blod

Är det någon som varit med om detta eller som hört talas om det?
    Min man har efter samlag börjat kissa blod. Riktigt mycket har det varit.
    Vi åkte in till akuten första gången o där kollade de lite prover o prostatan. Den sistnämnda var ok, men det visade sig att han hade urinvägsinfektionn.
    Vi sa inte till läkaren att vi nyss haft samlag. Hon tyckte att det var ovanligt att kissa så mycket blod vid en urinvägsinfektion, o dessutom var det ovanligt att män i hans ålder hade UVI.
    Nu har det hänt flera gånger igen, att han kissat blod efter samlag.

Är det någon som vet nåt om detta?

• Svar på tråden kissar blod
  • lokisse

det later inte alls bra!

• markattan

Detta kanske verkar långsökt....men!.....du tror inte det kan vara ngt som brustit vid de gånger du legat med honom?..har NI sett att han verkligen blöder i samband med kisseriet?..Jag låg emd en kille som oxå blödde kraftigt..efter.....

• Anonym

Men gud! Det måste ni ju kolla upp! Och säga EXAKT hur det ligger till! Det kan ju vara nåt jätte farligt. Ju tidigare man kollar upp saker desto bättre, lättare att fixa till och det kanske inte hinner bli så farligt för kroppen då

• Anonym (orolig fru)

markattan: Jo, vi har tänkt på att det kanske kan vara ett blodkärl som brustit. O som kanske inte läkt ordentligt. Det
    är så konstigt o man får inga bra svar av läkarna heller.

• markattan

jag tycker att ni definitivt ska fortsätta med att kolla det där om ni e oroliga....men jag personligen tror dety är blodkärl...efter att vi haft sex så..i samband med klimax så hände nått...sängen va blodig....allt va blodigt...jag var blodig I mig......han blödde!

• Anonym (orolig fru)

markattan: Jag blev oxå blodig första gången. Gick det över av sig själv för din kille?

• markattan

hmm....vi låg med varandra 2 gånger bara...vi var unga! och var inte ihop så....jag reagerade över att han blödde...fann det äckligt...dessutom när han skyllde på mig..så jag drog....fegt kanske....men men.. ....vet inte hur det gick för honom,..en sak va säker iaf..det var inte jag!!! för nästa gång jag va på toa kom det inget alls....bara rent o klart urin..

• Göteborg

Usch, det låter inge roligt!

Detta har hänt min man också, men inte tillsammans med mig utan ett ex till honom. Det handlade om ett brustet blodkärl, men det blödde tydligen rejält! Både han och exet blev livrädda (såklart), men det visade sig inte vara någon fara! Sen har han (ursäkta uttrycket) knullat sönder "strängen" också, men det var ju helt OT i detta läget. Den _märks_ om den går av

Lite OT kanske även detta men jag har också varit med om samma sak för egen del (jag personligen alltså, jag kissade rejält med blod efter samlag). Jag hade en mycket kraftig UVI, fick medicin mot detta. Sen visade det sig iofs att jag hade fått klamydia också, men jag vet inte om det hade med blodet att göra.

OBS! Jag vill absolut inte anklaga din man för att ha klamydia! Det tror jag rakt inte att han har, det var förmodligen bara ett sammanträffande när det gällde mig, och helt OT av mig att skriva detta här egentligen!

Hoppas att det löser sig!

• Göteborg

Måste tillägga en riktig amatörgissning från min sida; Du skriver att det hänt ett flertal gånger, kanska kan det vara så att om det är ett blodkärl som trilskas lite, att det kanske inte hunnit läka emellan samlagen? Bara en liten tanke, man är ju grymt känslig "där nere".

Svar på tråden kissar blod