• Anonym

Tips på bra erotiska filmer...?

Jag och min man är sugen på att kolla på lite erotiska (EJ PORR) filmer, men vi hittar inga. Har hyrt Lolita 2, men den var skrattretande och stängdes av efter 5 minuter, så dålig var den...

Några bra som ni har sätt och kan tipsa om?

//vi väntar...

• Svar på tråden Tips på bra erotiska filmer...?
  • Anonym

Jag gillar inte porr, men jag har sett Constance med min kille och den var lagom.

• Eddies

vi har sett lustgården,ridskolan.....fast de beror jue på va man gillar

• Prinzess

Pink velvet är helt okej, men där är det bara tjejer med. Men den är mysig på nåt sätt. Lugnare sex...

• Anonym

Basic Instinct
    Kärlekens språk

Det är dem jag vet som inte kallas porr!

• Anonym

Absolut Constance, den är jättevacker och sensuell tycker jag!

Lars Von Trier har gjort den, har för mig att den tom låg på topplistan för vanliga filmer för ett par år sedan.

• elinina

ridskolan och fäbojäntan är ju klassiker...
    Micke BEck gör väldigt bra filmer!!!

• Erica27

Jag är sådan där som antingen vill ha riktig "råporr" - eller vanlig film med erotiska inslag. Mellantinget /mjukporr är tyvärr inget alls för mig. Men några vanliga filmer som är starkt erotiska och härliga är följande:
    Eyes wide shut
    Bitter Moon
    Den röda filmen

• michells mamma

Elinina:
    Är inte "Fäbojäntan" en porrfilm? Hade förresten henne som spelade med där som vikarie en gång i skolan... killarna visste på en gång vem hon var.

• elinina

michaels mamma: jo förvisso en porrfilm, men en rolig sådan faktiskt.... det är ju kult för tusan...
    det är väl kanske inte världens mest sensuella film, men man får skratta iaf!!!

• Trynträ

Jag är precis Erica27. Blir det inte hårdporr så kan det lika gärna va. Blir mest irriterad på sån där mjukporr. Hellre då en vanlig film som det är lite erotik i typ Farlig förbindelse och Skamgrepp. Har av nån anledning fastnat för Michael Douglas sexscener på film. Inte för att han är snygg eller så men det är nåt visst i dem...

• pebbles

"Berättelsen om O"... eller varför inte "9½ vecka"?! De är riktigt läckra båda två, men det beror ju på vad man gillar förstås...

Gladporr är inget för mig dock, vill jag få mig ett gott skratt finns det andra filmer jag hellre ser!

• annhan

100 carat - 100 scener, lite "pang på" - perfekt om man är på det humöret

Eller varför inte..

Superextas..

• Dino78

Emanuelle fungerar, men finns kankse inte i mindre videoaffärer att hyra, dom är ju rätt gamla nu.
    Annars finns det en regissör som heter Andrew Blake som har bra erotiska filmer.
    Finns en samlingskassett, tror den heter Millenium och på den var det några riktigt bra erotikscener.
    Sen vet ju intve jag vad du menar att det INTE ska vara porr...man ser alltså ALLT men det är inte grovt gjort!

Svar på tråden Tips på bra erotiska filmer...?