Är jag tjatig?
Jag är så himla ledsen för tillfället....jag har mått dåligt de sista veckorna, varit obotligt trött, illamående och allmänt håglös. Jag vet att jag måste vara tråkig att umgås med för tillfället för jag känner verkligen inte för någonting, men jag tycker ändå att min sambo kunde vara lite mer förstående. Om jag nämner att jag mår dåligt säger han bara " ring läkare, eller barnmorskan om du är så orolig", eller " suck, kan du inte försöka piggna till lite, du får ju ingenting gjort".
Jag försöker verkligen, men när jag har diskat, lagat mat ,städat och tvättat så blir jag så trött att jag nästan kräks. Då händer det att jag lägger mig på soffan och bara vill vara i fred. Då suckas det och klagas "för vi hittar ju aldrig på något tillsammans längre".
Just nu är jag livrädd att detta ska pågå länge till...alla som jag pratat med ( mina föräldrar, syskon osv) säger att det går över, det är normalt att det är så i några veckor, men är det normalt att få Noll stöd av sin sambo då?
Förlåt att jag låter så himla gnällig, men tänkte att om jag inte får medkänsla från karln i mitt liv, så kanske man kan få det här....
Någon alls som har det som jag? Eller är jag ensam med att ha det så här?