• Basic1

Sista minuten, Hur länge törs man vänta?

Jag och min sambo tänkte boka en sista minuten resa till Grekland och vi vill helst åka på fredag kväll 18:e, eller lördag 19:e. Jag håller koll på resorna och ser ju att priset minskar för varje dag, men jag har aldrig tidigare åkt ospec. och kom att tänka på att resorna kanske kan ta slut! Hur har ni gjort ni som har rest ospecat? Finns det en risk att sista minuten resor kan ta slut? Hur länge törs man vänta innan man bokar?

Väldigt tacksam för svar!!!

• Svar på tråden Sista minuten, Hur länge törs man vänta?
  • Basic1

Inte en enda på hela fl som åkt på en sista minuten ???

• Basic1

Hmmmmmm...Någon som vet om sista minuten resor KAN ta slut?

• Fröken Fräknig

Visst kan de ta slut! Oftast är det väl så att plasterna på flyget fylls...
    Har aldrig åkt sista minuten, men brukar ha koll på resor.

Har för mig att om det endast är 1-2 platser kvar så brukar det stå vid sidan om priset.

Lycka till!!

• menu

med tanke på att de flesta charter plan är fulla så tar ju platserna på flyget slut, å därmed oxå även sista minuten resorna..

• natta83

ha is i magen och kolla på flera bolag, du ser ju om det bara finns en plats kvar då är ju priset märkt rött.
    vänta till ikväll!

• Poena

Jag har aldrig vågat vänta mer än 1 vecka innan. Har man tagit ledigt och så, då är det ju trist om allt tar slut. Grekland är ju ganska vanligt och många bolag borde ha resor så i ofs kanske man kan vänta tills ikväll med bokningen..

- Min blogg om skönhet & mode - www.familjeliv.se/Bloggar-1-12/b23122.html
  • kirsikka

Hur har det gått Basic1? Om det inte spelar roll vart i Grekland ni vill resa och niska åka för bara en vecka kan du vänta till dagen innan. Du hittar alltid 2 plates till Kreta t.ex. just nu när inga barnfamiljer åker. Har åkt sista minuten flera ggr just den här tiden.

Däremot om ni är ute efter en 2 veckors resa får du skynda på dig. Också om du vill ha ngt specifikt. Men Kreta och Rhodos, dit hittar du en resa säkert.

Ving säkte priserna på deras restresor i går, kolla om du inte gjort det redan!

Vi åker till Tunisien om två veckor, bokade i går!

Svar på tråden Sista minuten, Hur länge törs man vänta?