Muminprylar?
Någon som vet om man kan shoppa muminprylar någonstans på nätet?
Någon som vet om man kan shoppa muminprylar någonstans på nätet?
det brukar finns lite här och där. vissa butiker har påslakanset, vissa har babygym. jag har bara sett alla samlade i de riktiga butikerna, som babyproffsen.
MamsenJ:
Kan du ge exempel på hemsidor där muminprylar finns till salu? Jag bor inte i Sverige så jag kan bara shoppa via nätet...
www.barniallt.se/butiken/index_sovsidan.html0här finns det lite
www.barniallt.se/butiken/index_mamma.html
testar igen
www.babyland.se och www.barniallt.se som sagt.
www.1klass.se
www.barniallt.se/butiken/muminsidan.shtml
kanske denna länken är bättre.
Tack för era tips! Vill gärna ha fler tips och helst där det finns grejer för lite äldre barn, d.v.s. inte spädbarnsgrejer. Bäddset är kul, filtar, gosedjur, leksaker, gardiner m.m.
har köpt en muminmamma och en muminpappa-gosedjur till dottern på kryssning. märket heter martinex. ska se om jag hittar någon sida.
www.martinex.se/product_4_a.php
vet inte om det går att skicka efter härifrån dock.
MamsenJ:
Tack för tipset!
*Puffar upp*
Gummistövlarna från Tretorn med mumin på är ju bara för söta- vet tyvärr ingen webbutik som säljer dem.
TjorveniSkåne- Blev nyfiken på dessa stövlar så jag gav mig ut på jakt. Kan de va dem här du menar?
www.halens.se/ProductPage.aspx&pid=015814
Ja, fast jag tycker nästan den med röd eller grå kant (isf rosa) är ännu sötare!
TjorveniSkåne:
Jätte söta gummistövlar och hade jag haft en dotter så hade jag köpt dem direkt...
Fler tips?
www.tradera.se Har ju många auktioner med muminsaker.
Gustafsmamma2005:
Har inte riktigt tid till att sitta timme ut och timme in och leta på tradera, men tack för tipset i alla fall
Plus att jag gillar inte att köpa begangnat åt min son.. har mina skäl...
Håller med tradera är bra Gummistövlarna finns förresten på Coop också. Har dem i rött till min pojk. Har även sett med svart/grå kant
Kolla på finska auktionssajter...vi brukar ofta be finska släktingar skicka eller köpa med sig och i Finland finns hur mycket Mumin som helst...
Här har de badgrejer...
www.mamamiashop.se/15/page.asp&type=ecom3&sub_nr=104&id=39
Åker du förbi Göteborg Lukka så kolla in Okey på Vallgatan. De har massa Mumin...figurer, bollar, väskor, muggar, sparbössor....