• Honeyflowers

Någon som har erfarenhet från Kvinnohälsan i Eskilstuna?

Hej!

Är det någon som har bra (eller dåliga!) erfarenheter från Kvinnohälsan i Eskilstuna?

tacksam för svar!

• Svar på tråden Någon som har erfarenhet från Kvinnohälsan i Eskilstuna?
  • GosGumman

Hej hej!

Jag var där i förra hösten och de gjorde ett försök att få min mens regelbunden genom att ge mig p.piller, men de funkande ej. Mitt intryck av dem blev bra. Idag så har ja bokat en tid för att de ska kolla varför ja blöder så oregelbundet o ibland lääääänge. Inne på min 23:e dag me blödning. Så ja fick en tad, den 28:e, så ja e mer nöjd än på gyn på sjukhuset, för där sa de bara att de kan bli så ibland och att ja ska gå ner till 55 kilo (väger 62 idag) och se om ja blir regelbunden då. Sen efter de KANSKE de ger mig hjälp. Så ja e väldans nöjd att ja får träffa en läkare så snabbt ang detta. De blir nog utredning direkt för min sambo ska me sa de.

• linda andersson

Tyvärr bara dåliga!
    Jag lever under hot o har fått bo på okänt ställe så jag har därför med allt som hänt missat min tid TVÅ ggr, jätte-dåligt jag vet, men jag har också betalt in 350 kr varje gång. Samma taxa som en patient som dyker upp!
    Nu är jag inte välkommen där! Jag förklarade min situation men fanns ingen som helst förståelse att när man lever på flykt med en 3,5-åring så FÅR MAN INTE missa sin läkartid. Det va inte min prio, min prio har vart att inte bli ihjälslagen.
    / Linda

Svar på tråden Någon som har erfarenhet från Kvinnohälsan i Eskilstuna?