Vilka symptom kan man ha när ägget fäster?
Är det någon som har känt något eller haft några symptom förutom nidblödning vid fästandet av ägget?
Är det någon som har känt något eller haft några symptom förutom nidblödning vid fästandet av ägget?
Lissen: Jag har samma fråga så det är bra att du ställer den...hoppas nån svarar! Hur många dagar borde det ta innan man känner nåt? När Ägget har fastnat vill säga? Jag har en son på 17 månader men jag minnas inte hur jag kände då i allra början av min graviditet...
Har du några symptom?
Sonia
Jag hade ingen blödning, men jag fick ont i ryggen båda gångerna.
Sen fick jag ett hiskeligt dåligt humör oxå
... måste enligt beräkningarna varit när ägget fäste. Kan inte varit något annat..
jag har haft "ont" typ mensvärk nu sista tiden, den senaste veckan har jag inte känt något alls. Jag hörde av en kompis som jobbar som barnmorska på mvc att man kan ha "ont" när ägget fäster in i slemhinnan i livmodern. Så visst kan det vara så att detta är symtom på graviditet för mig visar det sig denna veckan om jag inte får mens...........
Jag kände lite värk i underlivet, vid sidorna liksom nästan som håll fast längre ner förstås. Detta var 6 dagar efter äl, 8/8. Och nu känner jag värk igen, även nu mer på sidorna och inte alls i mitten som vid mens. Oj vad konstig och löjlig min beskrivning låter...Annars försöker jag känna på bröstvårtorna och de känns lite hårda men det kanske bara är inbillning.
Hoppas hoppas....har dock helt oregelbunden mens så jag vet inte när man kan prova att testa.
Nona, har du några symptom?
Lissen: Jag tror nog inte att jag är gravid. Det är första gången vi testar sen jag fick tillbaka min äl efter två år utan. Jag vill nog tro att jag är med barn. Jag har även glömt hur det är att ha mensvärk.
Men jämfört med mina förlossningvärkar är de ganska mesiga...;)
Jag hade äl i söndags och har våldgästat mig på min man söndag kväll, måndag eftermiddag och kväll så jag inbillar mig att det skall ha fungerat.
Jag har ont när jag har varit och kissat (i nedre delen av magen), så kan jag känna att det gör ont ibland bara så där också. Jag känner det lite i ryggen som mensvärk så det är kanske mensvärk nu två veckor innan jag skall ha det. BRukar man ha det?
Nä jag tror inte jag är gravid på första försöket den här gången men jag håller tummarna för att du är det...:)
När borde ett test visa att man är gravid om man nu skulle bara det?
Förresten borde inte äl stickan visa stegring i två dagar eller hur funkar det med det?
Jag testade i 2 dagar med sticka och den andra dagen var det något ljusare sträck. ÄL-dagen testade jag med 2 olika - 1 sticka och 1 stav - och båda visade positivt. Men det är ju inte säkert man blir gravid ändå.
Blev gravid på 1:a försöket med min dotter och nu känns det jobbigt när det inte blir något och med oregelbunden mens.
Glömde en sak - när vi hade sex i måndags så kom det en del blod, vilket det aldrig annars brukar göra. Endast en blödning och sen inget mer, hoppas på nid men jag hade samma sak förra månaden utan att vara med barn så det är nog mycket skallen som vill att jag är gravid nu.