Erfarenhet av IKEA vitvaror?
Vi hade tänkt köpa ett kök från IKEA och funderar på om man ska ta vitvarorna från IKEA eller man ska köpa dom seperat... någon som har erfarenhet av IKEA vitvaror om dom är bra eller dåliga..
Vi hade tänkt köpa ett kök från IKEA och funderar på om man ska ta vitvarorna från IKEA eller man ska köpa dom seperat... någon som har erfarenhet av IKEA vitvaror om dom är bra eller dåliga..
Jag vet ej men ha hört att dom inte e bra (från fllera olika). Så jag ska ej uttala mig, men, ja, dom ha pajat helt enkelt...
Var lite så om vi skulle ta ikea men det lutar nog mer att vi tar dom från något annat ställr... någon mer med erfarenhet?
erfarenhet har de ju eftersom det är wirlpool som gjort dem. mina håller fortfarande, och är ca 1 år gamla. jag tycker de är bra, enda är att jag skuklle vilja ha torkfunktion i diskmaskinen.
Har en diskmaskin ifrån ikea och den är super!
Har ventilator/fläkt från Ikea,fungerer utmärkt!!
undrar också
Vi har fläkt, spis, kyl/frys och diskmaskin från IKEA. Allt fungerar jättebra, och har nån bra beläggning som gör att allt är lätt att göra rent. Bara ta en disktrasa med vatten så försvinner det mesta!
Vi ska också byta kök till Ikea, men ska inte köpa deras vitvaror!
Enligt min brors rekommendationer (som arbetar i en elkedjan-butik & säljer bla whirlpool) avstår vi.
Vi har fått ganska bra pris på Cylinda´s vitvaror och väljer troligtvis dom. Eftersom jag är supernöjd med Cylinda´s tvättmaskin och torktumlare så tror jag att jag blir nöjd med deras vitvaror också