• Sofia86

Frisör i Stockholm

Någon som har ett tips på en bra seriös frisör i Stockholm? Klipper mig inte så ofta men vill ha det ordentligt gjort när jag väl klipper mig. Har tidigare gått till Zax på mäster samuelsgatan men de har flyttat till Kista nu. Har klippt mig på ett ställe som hette samma sak där innan flytten, blev inte nöjd då så vågar inte gå dit igen. Kan tänka mig att betala lite över 500:- för toppning, uppklippning och etapper. Har ni någon frisör ni kan rekomendera?

• Svar på tråden Frisör i Stockholm
  • April Mamma

Kan rekomendera Drottninggatan 81 , dom har bra frisörer!

• Älskar mina  underbara döttrar

Jag har tidigare själv jobbat på Hairport som ligger i PK huset på Hamngatan, mycket hög standard och trevliga frisörer. Fråga efter Sabine eller Carina, de är duktiga och trevliga. Salongen jobbar med Redken produkter och de går ofta på utbildning.

Svårt med duktiga och seriösa frisörer då många snabbutbildar sig, på Hairport har de gedigen grundutbildning och sedan vidareutbildning i form av kurser och visningar.

Tel: 4114233

Önskar lycka till i frisör letendet!

• Sofia86

Tack för tipsen. Någon mer som har förslag på en bra frisör?

• Duckan74

Hairport existerar inte längre i Pk huset. Såg det häromdagen så om du ringer och får svar, fråga efter ny adress.

• Duckan74

Ps Älskar min dotter, jobbade du med Robert på Hairport nånsin? Rätt länge sen han slutade i och för sig. Det är "min" frisör. Ds

• Nika75

Sweeney Todd på Sturegatan. Tfn: 08-6613315. En klippning kostar ca 500 kronor tror jag. Alla är jätteduktiga och trevliga men jag brukar klippa mig hos Emma! Bara lokalen är värd ett besök, med viss originalinredning från början av seklet kvar, som faktiskt varit med i en del böcker.

• Älskar mina  underbara döttrar

Hejsan igen!

Tråkiga nyheter.... Hairport har gått i graven, nu säljs det skor där. Fick nyss reda på detta.

Lycka till med frisör sökandet!

Kram

Svar på tråden Frisör i Stockholm