• tahira

Orginal eller fake? (LV väska)

Tror ni att den här väskan är orginal eller kopia?

LV5.jpg  LV4.jpg  LV3.jpg  LV2.jpg  LV1.jpg

Motivera gärna! Svaret kommer den sista Augusti, när omröstningen avslutas.

If you can't be good, be careful
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-19 15:37:40:
    Ja, jag vet att det hade varit "avgörande" och "kul" m.m. att se en annan sida. jag visste inte om det här med upp och ner, så jag har inte tagit fler bilder. och det ör inte min väska så just nu har jag inte möjlighet att ta fler. Sorry..
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Orginal eller fake? (LV väska)
  • evaviola

Orginal. Bra sömnad och stabil dragkedja

• LindaD82

Ingen aning!

- Gravid i vecka 16 -
  • Alison

Nånting mysko måste det ju vara, varför startar man annars en omröstning . Själv har jag ingen aning och bryr mig inte heller

• tahira
    Alison skrev 2006-08-17 12:38:27 följande:
    Nånting mysko måste det ju vara, varför startar man annars en omröstning . Själv har jag ingen aning och bryr mig inte heller
    För att det är så många andra som gjort det, så jag tänkte köra på, jag också!
    If you can't be good, be careful
  • Alison
    tahira skrev 2006-08-17 12:42:33 följande:
    För att det är så många andra som gjort det, så jag tänkte köra på, jag också! If you can't be good, be careful
    Jo precis, när det gäller sånt här är jag värdelös Så det blir kul att se vad som är sanning
  • Memo

Tror att det är en snygg kopia, men jag har ingen aning egentligen. Kul att chansa och få se det rätta svaret sen

Älskar mina tre prinsessor mest av allt.
  • Poena

Jag hade velat se en bild av baksidan! Det är ofta ett avgörande tips om den är äkta eller ej.. Varför? Jo, LV-loggorna är upp och ned på baksidan av väskan då monogram-canvas görs i ett stycke läder. Jag tror ändå den är fejk eftersom det är en beige kant runt, som bryter av sidor, botten m.m. Det ska det ej vara på äkta enl. "mina källor" (äger ingen LV själv dock).

- Min blogg om skönhet & mode - www.familjeliv.se/Bloggar-1-12/b23122.html
  • Fru Gustavsson

Har ingen aning men har inte heller sett en Vuittonväska med rosett på, så gissar på kopia
    *totalchans*

Life ain't easy for a boy called Sue
  • Anna Paulita

Jag är ganska säker på att det är en fejk, tror inte att den där modellen existerar ens.

Svar på tråden Orginal eller fake? (LV väska)