-
Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
-
Svar på tråden Vilken årstid tycker du bäst om?
-
La min röst på sommar för den är ju helt klart bäst tycker jag men jag tycker att alla har sin charm.
Hösten för alla fina färger på löven och så och det kan faktiskt efter en sommar vara väldigt mysigt att krypa upp i soffan och mysa till en bra film.
Vintern är ju mysig om det verkligen är vinter med snö och kallt, är det bara slask kan det vara. Jag älskar julen också...
Våren är härlig för då går det ju mot sommar och det är skönt när man äntligen kan lämna jackan hemma... -
mariamedtrollet: känner lite som du, och kom på precis när jag laddat upp omröstningen att jag borde haft ett alternativ med att jag älskar den årstiden som är för stunden el liknande.
-
Vår och sommar !
-
tycker om fler än en, men INTE hösten...
-
Älskar sommar och vinter men hatar höst och vår
-
Älskar våren och hösten. Sommaren är skön, men samtidigt lite jobbig. Vintern gör mig deppig, efter nyår kan man gräva ner mig fram till påsk...
-
Sommar! Resten av året fryser jag konstant, men på sommaren ...när alla andra pustar o stönar av värme, då NJUTER jag.
-
älskar alla årstider... typ i ett par veckor sen tröttnar jag och längtar till nästa
-
Gillar alla, alla har ju sin charm men vinter är min favorit.
-
hålelr med dino78 : alla har sin charm...