Vet du nåt ställe förutom ikea i sthlm som säljer tavlor?
ikea har ett sånt litet sortimenat
ikea har ett sånt litet sortimenat
Bor inte i Stockholm, men Gallerix?
BoKoncept har också massa fint.
Mio möbler har tavlor.
Jag brukar alltid försöka slå ett slag för auktioner! Du kan få schyssta litografier för en tusenlapp, vilket väl är vad Ikeas lite större "fototavlor" kostar massproducerade?
kaos jo jag kikade lite på tradera och blocket...men de hade inte så mycket, eniro hade en del.
gallerix hade inte så myckt heller de kanske har mer i butikerna?
tack för era svar! ska kolla på mio.
Ahhh, Sannispannisen, jag är så gammal så jag tänkte inte ens på internetautktioner ! Pinsamt! Nä, jag tänkte på vanliga hederliga klubbauktioner, typ stadsauktionerna på autktionsverket (www.auktionsverket.se) eller så. Man kan titta på nätet och tjacka dem på plats.
jahaa, ja men det låter kul det ska jag kolla på
min sambo kom hem härom dagen och hade tagit kort på en massa tavlor som fanns på åhléns city. (Vi har precis flyttat och jag födde mer eller mindre I flyttkartongerna, så han åker runt och spanar, tar kort, jag får godkänna och han köper )
Hur som helst, jag tyckte de hade en del snyggt..
Lycka till
hittatde massor med fina på ASKO
Jättebra tips: Nästan Äkta på Katarina Bangata, nästan nere vid Götgatan. Massor av BRA kopior på de stora konstnärerna.
www.nastanakta.se
Tipsar även om www.wonderwall.se, ny sajt där man säljer litografier av kända svenska konstnärer/fotografer, i begränsad upplaga.
Även R.O.O.M. på Alströmergatan, Kungsholmen, har en del sjysta tavlor, gillar de stora.
Det finns en helt underbar affär på Sveavägen, minns inte gatunummer, men om du går från Sergels Torg och passerar Adolf Fredriks kyrka på vänster sida och Konsum på höger sida så kommer affären att dyka upp på höger sida efter ett kort tag.
åh tack så mycket!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!