• Svar på tråden Ska köpa spa-presentkort i present, tips på var? Stockholm.
  • andypandy

när jag fyllde år fick jag på hasseludden ! men det är väldigt dyrt där. annars gillar jag centralbadet. supermysigt ! forsgrenska är inget trevligt ställe så det rekommenderar jag inte.

• Crazy Baby

Jag rekommnderar Hasseludden, det är mer än "bara" spa, stämningen och lugnet där är mysigt och en helt klart trevlig upplevelse!

• Tjorven77

Hej.

I helgen ska jag och min man prova på Skepparholmen, det är ett spa som ligger precis brevid hasseludden. Jag tror att ett dagsspa gick på ungefär 5-600, men vi ska stanna över natten och har lyxat på med ett guldpaket.. då kosta det 1445 för en person med mat, logi och fri tillgång till spa och aktiviteter..
    så om man plockar ihop ett lite billigare paket blir det nog runt tusenlappen kan jag tänka mig.
    På måndag kan jag ge antingen ros eller ris angående skepparholmen
    Vi har även besökt Rånäs slott(lite norr om arlanda) som har en variant av spa.. dom har ingen pool som man kan simma i men dom har utomhusjacuzzi nere vid sjön samt behandlingar i slottskällaren. jättemysigt.

• andypandy

skepparholemn låter mysigt ! sen lite utanför sthlm iförsig finns trosa spa och hotell !! skitmysigt !!

• Tjorven77

Skepparholmen överträffade alla förväntningar.
    Vi tog waxholmsbåten ut till hasseluddsbryggan.
    Väl där så checkade vi in på rummet, vilken utsikt över fjärden!
    Därefter provade vi på spat. Vi provade yoga, do-in, minutmassage och mental avslappning. Jag provade även på ett kurbad, det gjorde mumma för själen. Middagen på kvällen var utsökt! så min uppfattning av helgen är - Skepparholmen är verkligen värd ett besök!!

Svar på tråden Ska köpa spa-presentkort i present, tips på var? Stockholm.