• lillpurra

Behöver en motions kompis

Jag har kommit till insikt att jag behöver gå ner i vikt och det innebär ju att jag måste börja röra på mig men jag behöver någon som pushar mig och som jag kanske kan hjälpa pusha.

Jag bor i Göteborg, i Hisingsbacka..är det någon som bor i närheten som känner att det hade varit kul med en motions kompis så tveka inte att höra av dig...
    Kanske man kan träffas ett gäng och hitta på nått kul motionssätt...
    hoppas på många svar...

• Svar på tråden Behöver en motions kompis
  • Madge

Synd att du bor i Göteborg... Eller kanske det är synd att jag bor i Jönköping .

• lillpurra

kom igen nu...ingen som vill ha en träningskompis....

• lillpurra

kul att någon från göteboeg svarade..tränar du nått nu? jag har funderingar på att gå med på gym andas.se på lindholmen men är ju så fasligt dyrt...

• MoonFlight

har kort på sats på backaplan ligger på 495/mån och då kan man träna på alla sats i hela stan inkl valhalla (stavas) och bada där.

har dock svårt att komma igång + att jag har lillkillen så det måste vara när dom har barnpassning med.

• lillpurra

Jag hade oxå kort på sats backaplan förut men jag kom fram till att jag bara slösar bort mina pengar för jag kommer mig inte iväg och tränar på en sportanläggning. Jag kom aldrig igång riktigt. Tränade två ggr en vecka och så gick det två veckor emellan träningarna osv..

Har lagt upp ett träningschema nu där jag ska försöka ta långpromenader med vovven tre ggr i veckan och sen köra ett träna hemma program...

Svar på tråden Behöver en motions kompis