• Millans hustru

vilken är den bästa presenten ni fått?

Eftersom jag är på jakt efter fina presenter så funderar jag, vad är det allra finaste, härligaste, bästa ni fått? ja så klart det beror på person, önskan, längtan, tycke o smak... men kanske får vi ideer av varandra ändå?
    En fin present jag fått är en blomma som är ett skott från en otroligt gammal o älskad blomma. Den är härlig!

• Svar på tråden vilken är den bästa presenten ni fått?
  • Trillan

En skiva som jag fick när jag hade fått min dotter, det är den aldra bästa presenten för det låg enormt mycket kärlek bakom den gåvan!

• vofflan

Jag fick en tvättmaskin från min man

jag blev jätteglad

• Alfelina

En student present av min mormor. Det var när hon började bli dement, men vi hade inte börjat märka det. Hon hade varit och köpt den själv.
    I alla fall så fick jag ett armband av plast.
    Det var i "låtsas" guld och med en slipad fusk sten. Hon sa att den var äkta och att jag skulle vara mycket rädd om den. Min bror sa då att det nog inte var i äkta guld. Men min mormor sa till min bror att det var den visst. Min mamma distraherade min mormor att hon skulle komma och hjälpa henne i köket. Jag gick in på toan å grät.
    Senare på kvällen berättade mamma och pappa att de hade börjat misstänka att mormor hade börjat bli dement och att det skulle påbörjas en undersökning.
    Men armbandet fick ändå ett speciellt värde, för mig i alla fall.

• Elinmamma

Lite olika saker... Från min man fick jag ett halsband i guld och safirer i morgongåva, vilket var helt underbart, dels för att jag älskade halsbandet, dels för att jag inte hade förväntat mig att få något alls.
    Från min mamma fick jag teaterbiljetter, övernattning på hotel och barnvakt i 25 års present. Det var precis vad vi behövde då så det kändes så himla skönt, att det dessutom var Sound of music som jag har älskat ialla år och mamma och syster har pikat mig för lika länge var extra roligt.

• tuvali

min son

när jag var 18 år fick jag en bostadsrättslägenhet av mina päron i studenpresent, kan ju tillägga att jag blev så här glad

• Phmora

Fick min första son nästan på min födelse dag och det var och förblir nog den bästa presenten jag fått.. Visst har man fått mycket statusprylar men det går inte upp....

• vofflan

Barn är väll inga presenter??

Jag fick en moped också när jag fyllde 15 hel coolt

• Du är för liten

vet du... det var nog när min pojkvän köpte en fin bok på wettergrens med spiral, och svarta tjocka papper på insidan.

Sedan framkallade han massa kort vi tagit på varandra, med varandra osv och satte in dom i boken och det blev våra vackra minnen (än så länge).. Dessutom lämnade han halva boken för nästa år. Och lade till "sen får vi köpa flera böcker" och kysste mig.

Jag har nog aldrig blivit lyckligare

• Väntarochlängtar

Det var nog när min man ställde sig upp för 75 personer på vår bröllopsfest och sjöng en sång för mig...Han har aldrig "uppträtt" innan för publik så det var en stor insats för honom! Och jag grät såklart!

• rollergirl

En mycket användbar present var bilen jag fick av min man när vi väntade barn, en combibil istället för den cabriolet jag hade innan, som inte var så barnvänlig!

• Tony

den bästa present jag någonsin fått var ett guldhalsband med en guldbricka på. och på guldbrickan är det en bild av min fru graverat! den fick jag av min fru i present för 2 år sedan

det har jag alltid på mig och det betyder mycket för mig! "near by my heart"

• Jozebelle

Jag fick en guldängel (ett hänge till halsband) av min man i julklapp och han sa när jag öppnat det att det var min skyddsängel! : Då fick jag tårar i ögonen, dessutom orkade han inte vänta på att det skulle bli julklappsutdelning för alla med orden; "rädd att det skulle komma bort" *ler*

Det kommer inte finnas något som slå det tror jag bestämt! Har det alltid på mej!

• pups

en nyckelring
    som jag fick av min man när vi började leta efter en större lägenhet.

• April05

Den första egna julklapp min son gick och köpte till mig för sina egna pengar. Ett jättefint stearinljus.

Svar på tråden vilken är den bästa presenten ni fått?