• SnällaHäxan

Mitt första år bok...

Någon som har bra tips på "mitt första år bok", funderar på Nalle Puh eller Max men vet inte vilken som är bäst? Någon som har erfarenhet av böckerna? Vill gärna att det ska finnas både dop och namngivarkalas som alternativ då vi inte bestämt oss för om vi ska döpa eller inte...

• Svar på tråden Mitt första år bok...
  • MallanFrallan

Ett tips!Gör en egen det har jag gjort!
    den är jätte fin!

• Ezzie

En kompis til mig köpte en med puh men den hade så blanka sidor så det man skrev inte fastnade=(

• fiskbulle666

Jag har tittat på en på Akademibokhandeln som heter Grodan nånting Jättefin!

• happybox

Gör en egen!!Mkt roligare och personligare!!!
    Så slipper du följa bokens mallar och kunna ha lite roligare i stället..!!

• xJENNIEx

har nalle puh-boken, knappt något skrivutrymme!! och inte många ställen att sätta bilder på.. köpte en annan bok ganska tjock med mycke plats för skriva och foton, den heter babyboken.. även jag har en likadan bok från när jag va liten, kul att jämnföra! =)

• Jennski

Kolla Anne geed eller vad hon heter. Hennes mitt första år bok är jättefin. Jag har inte läst igenom den ordentligt för den är sååå tjock. Men fin är den om man gillar hennes bilder. Känner du till henne?

• SnällaHäxan

Jennski-nej jag har faktiskt inte en aning om vem det är...?
    Kram!

• Sanda

jag har nalle phu, helt ok i mitt tycke. Lite kontiga plats för foton, alltså mindre än ett vanligt foto är så man får klippa. Sen så fick jag även en bamse första bok, som jag ska använda till näste. Den verkar helt ok oxå, ser ut som en sagobok

• SnällaHäxan

Tack för alla tips! Någon som har Max bok "Min egen bok"?

• MeMayo

Jag har en varsin Nalle Phu åt mina pojkar. Olika eftersom det är några år emellan. Fungerar bra tycker jag. Men ska oxå göra ett eget fotoalbum med text till båda, om jag hittar tiden någonstans. Sen gör jag en klippbok med tidningsurklipp när de varit med där men den blir gemensam!

Svar på tråden Mitt första år bok...