• Angelica86

Sjuksköterska Falun någon??

Hallå! :)

Jag börjar studera till sjuksköterska i Falun nu den 28/8. Registrering sker den 21/8. Någon mer som ska studera eller studerar till sjuksköterska i Falun, eller någon annastans för den delen? Vore roligt att pratas vid då vi strävar mot samma yrke :)

• Svar på tråden Sjuksköterska Falun någon??
  • moster erika

Jag har sökt men ligger på reservplats så jag hoppas att dom ringer till mig nästa vecka. för att veta mer läs min blogg .kram

• Angelica86

moster erika:

Jaha, på så vis. Jag hoppas att du kommer in, i så fall så ses vi nog :) Kraaam

• moster erika

Angelica86:

Jag är lite nyfiken på om det var många ssk studenter på registreringen. Fast du kanske inte vet. Tog du dig in via betyg eller högskoleprov?

• Angelica86

moster erika:

Vi var 61 stycken igår, och hela klassen består av 75 stycken sa dom. Dom 14 som saknades vet jag inte om dom inte skulle komma eller så hade dom förmodligen bara sagt att dom inte kunde närvara eftersom att det är folk från hela Sverige.
    Jag kom in på mina betyg. Har du hört någonting än?

• moster erika

Nej jag har inte hört nått än men om ni "bara" var 61 så lever ju hoppet än. Jag tänkte maila och fråga i morgon om jag inte hör nått.

• moster erika

Jag har mailat studievägledaren och fått svar. Om det är någon som tackar nej i min urvals grupp så står jag på tur.

• Angelica86

Aha, okej, vad härligt att höra :) Då kanske vi hamnar i samma klass!! :D Vilken urvalsgrupp står du på? Högskoleprovet eller betygen? Håller tummarna för dig :)

• moster erika

Jag är i högskoleprovs gruppen.

• moster erika

Angelica86:
    Hur ser schemat för första veckan ut? Jag kan ju få väldigt bråttom då det är lite kul att veta vad som kanske komma skall.

Svar på tråden Sjuksköterska Falun någon??