Tips på extraknäck önskas....
Skulle vilja dryga ut ekonomin lite med att arbeta hemmifrån eller kvällar o nätter. Har någon nått tips på vad man kan göra????
Skulle vilja dryga ut ekonomin lite med att arbeta hemmifrån eller kvällar o nätter. Har någon nått tips på vad man kan göra????
jag brukar sitta hamnvakt åt folk som inte kan, lugnt iaf
Ring kommunen och kolla om du kan sätta upp dej på vikarielistan. Behövs ofta pålitliga vikarier inom omsorgen.
Annars kan man ju hålla ögonen öppna för restaurangjobb.
Beror ju självklart också på vilken utbildning du har och vad du kan tänka dej att arbeta med.
*Hålla i homepartyn? Min kompis håller / höll på med det & tjänar faktiskt en del pengar. Jag har testat det själv men shoppar mest själv då & är lite "lat" :0)
Finns ju massor att välja på där, smink kläder, byttor, krukor & pynt, vuxenleksaker, kläder osv osv....
*Sälja försäkringar på fritiden kan ge en go peng, men ganska mkt för/efterarbete men rätt skoj!
* jobba extra på marketingföretag på kvällarna, sälja eller intevjua
* jobba extra i matbutik!!
Har ingen hög utbildning endast grundskola. Har tidigare jobbat inom trädgård, lokalvårdare och som vårdbiträde. Dom två sista lockade inte då jag är en osocial människa.
Jag jobbar extra med att sälja kosmetika,hud & hårvård via kataloger och homeparty och tjänar mellan 3-5000:- i månaden.
Hudvårdskonsult? Bra extra pengar!!!