AUGUST
Min kille tycker att August är fint killnamn. Vad tycker ni?
Min kille tycker att August är fint killnamn. Vad tycker ni?
Jag gillar namnet. Men jag skulke nog inte döpa min son till det. Svårt att förklara - jag skulle inte tycka att det var fult på någon annan, men inte tillräckligt fint för att jag skulle välja det... Hoppas du förstår vad jag menar.
Jp jag gillar inte det så mkt Puff
hur vill ni utala det isf?
AUgust eller Agust?
isf tycker jag agust, men gillar inte August...kan inte heller peka på varför men... hade jag träffat någon som heter det så skulle jag nog iof inte tänka usch vlket fult namn men när man får namnet serverat så....
hoppas jag inte var för rörig :)
Agust ska det utalas isåfall
Beckah82
Är namnen påhittade eller ska jag gissa? Blev lite förvirad nu Hehe
Jag gillar inte Augut så mkt men min kille har nästan bestämt sig för det namnet om man skulle få en kille. Jag börjar sakta vänja mig vid tanken
jag tror du känner om du vill eller inte när bebisen ploppar ut.... :)
Det kanske är en lite august i maggen!
Jag hade bestämmt namn innan och när min kille kom så kände jag...nej det passar ju inte han att heta. så så kan det vara också
Grattis förresten!
Jätte fint
jezzzica:
Jo det är sant. Man ska inte känna stress inför valet av namnt. Jag kommer nog också vänta tills man ser barne.
Nu är jag inte gravid, vi har inte ens påbörjat bebisverkstan. Heheh Jag var mest nyfiken att höra olika åsikter ändå
Vi snackar väldigt mkt namn. Jag gillar Vincent, Alexander och Charlie men det gillar inte han.
August var med på vår namnlista, men min man gillade det inte lika mycket som jag. Vår son heter Axel nu istället.
August heter min kusins barn. Det är jätte fint och tufft tycker jag! Axel är också jätte fint!
Håller med juppepuppe