Hjälp med personligt brev!
Jag behöver all respons jag kan få, så snälla hjälp mig
Sitter och försöker skriva en ansökan, men det känns som allt blir fel. Vet inte heller hur jag ska förklara hur mina tidigare jobb gör mig till bättre sökande, eller hur man nu säger.
Och resten av mitt personliga brev känns bara dumt.
Kan någon ge mig handfasta råd? Ju mer jag försöker själv, desto mer fastnar jag nämnligen
Själva plastannonsen:
"Försäljare, dagligvaror.
Arbetsuppgifter
I tjänsten ingår alla arbetsuppgifter som förekommer i en detaljhandelsbutik där rotation ingår. Arbetet kräver god samarbetsförmåga, noggrannhet och att Du är positiv och serviceinriktad."
Mitt halvklara personliga brev (som jag är missnöjd med):
Har inte ens en början, fastnar hela tiden och kan inte formulera mig alls.
"Folk beskriver mig som en mycket glad tjej som lätt får kontakt med kunderna.
Jag älskar att jobba när det är mycket folk i butiken, det gör att jag presterar som bäst.
Jag är alltid punktlig och har mycket lätt att lära mig nya saker. Jag ser mig själv som väldigt social och att butiksarbete passar mig utmärkt. Jag älskar den personliga kontakten med kunderna som det ger.
Vem är jag då?
F.d. stockholmare som numera har blivit norrlänning. På fritiden umgås jag gärna med min sambo och vänner, eller reser runt i världen. Matlagning är även ett mycket stort intresse! Övrig tid så studerar jag på komvux, via distans.
Jag hoppas att jag har fångat ditt intresse och jag berättar gärna mer vid en eventuell intervju.
Med vänlig hälsning"