• susannas

Kontakta Familjeliv???

Hur i hela fridens namn gör man för att få tag i de som "bestämmer" på familjeliv? Jag har mailat två gånger (första gången för 2 veckor sedan) och fortfarande inte fått något svar. Rätt dåligt tycker jag.

Jag kan inte komma i på mitt vanliga konto. Detta jag har nu och skriver ifrån, var tydligen något som jag registrerat för läänge sedan och sen glömt av. Mitt vanliga namn är "sanniis" och där kommer jag inte in för jag har glömt lösenordet och e-mailadressen.
    (Jag har haft automatisk inloggning enda sedan jag blev medlem och sen en dag loggades jag inte in automatsikt utan var tvungen att ange mail och lösen, suck)

Det är alltså detta jag vill att de ska hjälpa mig med.

• Svar på tråden Kontakta Familjeliv???
  • Roisin Dubh

Vissa frågor tar lite längre tid än andra att få hjälp med. Det beror på att de som kan svara och hjälpa till med dessa saker har ganska mycket att göra och då dröjer det längre innan de hunnit med.

Frågor som jag kan hjälpa till med får man dock svar på i regel inom ett dygn. Glad

♥~۞~♥ Några meningslösa ord i botten av inlägget. Nu med utsmyckning! ♥~۞~♥
  • susannas

Tack för svaret!

Betyder det att jag kommer att få svar från FL tids nog?

• Roisin Dubh

Jadå, svar kommer du att få. Just inloggningsfrågor ligger vi lite efter med för det är väldigt mycket.

Jag kan tyvärr inte hjälpa med den typen av frågor eftersom jag inte har tillgång till medlemmarnas uppgifter.

• Novus

Två veckor?? Jag har väntat ett år nu på något de lovat att hjälpa mig med

• susannas

Okej, tack!

Då ska jag inte "mailbomba" er för att få svar då Utan bara vänta snällt på min tur.
    Hoppas, hoppas att jag kommer få hjälp!

• susannas

Ett år? Ojdå. Hoppas verkligen inte att jag måste vänta såå länge!

• Roisin Dubh

Novus, din fråga är lite speciell och det är bara redaktören som kan hjälpa dig med den om han nu ens kan det.

• Novus

RD
    Jag vet, men TS frågade om d som har hand om FL och vad jag vet så är väl han en av dem
    Saken är den att han har sagt att det går då det finns sparat i servrar eller vad det var. Och att han skulle hjälpa mig

• Felicia6
    Jag har väntat över två år jag på att få inloggningsuppgifter.. mailade två ggr tom..

För drygt ett halvår sen "ramlade" jag över en gammal mailadress o provade den, o vips gick det.. har dock itne än fått svar av redaktionen
    Numera fru, bara bröllopsresan kvar
  • Roisin Dubh

Fast jag måste lägga in ett litet obs här också. Ibland har det hänt att supportmail jag svarat på har kommit i retur. Antingen har man fyllt i en felaktig svarsadress eller så har det varit något fel på mailkontot/mailservrarna. Om personen inte då talat om vilket nick de har på FL har jag inte heller kunnat kontakta dem med svaret.

• susannas

Felicia6:
    Men hjälp, så länge kan inte jag vänta! Jag vill ju ha tillbaka min gamla sida nuu!

Jag skulle ju kunna använda denna jag har nu och bara byta namn på den. Men jag vill liksom inte att min andra ska vara kvar då, för där har jag ju lite bilder och grejer.

• Felicia6

susannas, det var ju ett tag sen, o jag tror familjeliv sköttes lite sämre då om jag ska va ärlig..

Numera fru, bara bröllopsresan kvar
  • susannas

Suck, väntar fortfarande på svar från FL.

Hur länge ska jag behöva vänta???

• Novus

Susannas
    Vi får vänta tillsammans

Svar på tråden Kontakta Familjeliv???