• Bo Peep

Nautilus - bra eller anus?

Det öppnar ett nytt gym i närheten och jag funderar på att börja träna där. Jag har dock ingen aning om huruvida Nautilus är nåt bra och tänkte kolla era erfarenheter innan jag köper årskort. Det är ju lite speciella träningsmetoder. Har det funkar bra för er?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-20 19:01:50:
    Hallå alla tråningsentusiaster! Vad tycker ni?

• Svar på tråden Nautilus - bra eller anus?
  • isasdream

Funkat jättebra för mig.. både i viktminskning samt musklbyggande syfte.

• Bo Peep

Vad bra! Hur ofta och hur länge tränar du då? Är du en renlevnadsmänniska i övrigt?

• isasdream

tränar inte just nu... pga personliga omständigheter.

men tränade 2 max 3 ggr i veckan... max 1 timme ggn.

hehe.. nope.. ej renlevnadsmänniska---

gick snabbt ner i vikt och byggde rygg, nack muskler fort ( dådet va det jag ville)

kommer göra på samma sätt när jag tar upp träningen igen.

• Bo Peep

Det är just nacken jag behöver få ordning på, så det låter ju jättebra. Tusen tack!

Hoppas även på andras erfarenheter!

• Igelkotten Sthlm

Hej Bo Peep, igelkotten från karriärtråden här.
    Har du fått svar på dina frågor ännu??

• cucy

Hej! Jag tränar på nautilus i Norrköping sedan flera år tillbaka, just nu så kör jag mest pass,AE, MAX, BP mm, men förut körde jag mer styrka och det fungerade riktigt bra tycker jag! Kan varmt rekomendera Nautilus!

• blåbärskullen

anus! åtminstonde när man ska säga upp sig! vet inte hur länge de fortsatte skicka räkningar (3år om inte mer) som jag tvingades betala trots att jag sagt upp det 3-4ggr. ringde, mejla och allt! ALDRIG att jag tränar där igen!

• Jii

Jag har tränat på två olika Nautilus. Det ena var Nautilus Gym&Bad och var jättebra!!! Kanon!! Tyckte det var jättekul att träna där, maskinerna var toppen! Det andra Nautilus var skit! Dåliga gamla skruttiga maskiner... Det dög väl med gav ingen inspiration alls..

Är det ett nyöppnat är det säker jättebra!

Svar på tråden Nautilus - bra eller anus?