biverkningar av HEMOFER?
äter nu hemofer och undrar om vilka biverknigar som finns, funderar på om jag har fått magsjuka el biverknigar...äter dom med 9mg
äter nu hemofer och undrar om vilka biverknigar som finns, funderar på om jag har fått magsjuka el biverknigar...äter dom med 9mg
ingen som äter hemofer`? sökte på FASS men det fanns ej där
Man kan nog bli lite hård i magen, värsta fall förstoppning, din mage kanske är känslig mot dem....
Ä inte det järntabletter??
Just ja, finns ju hemofer som ä extra skonsamma för magen. ja tog dem under grav. inga problem även fast jag har en magsjukdom som kunde förvärras då.
Jag äter Hemofer, har gjort det i typ 1 månad men har inte råkat ut för några biverkningar. Däremot fick jag det av alla andra järntabletter i form av illamående och kräkningar
Älskar Hemofer nu
då är det magsjuka el ngt, är ju inte hård i magen
börjat få lite sd nu efter allt rännande på toa :'(
hum...
Nea85- Jag blev faktiskt lika gärna lös i magen som hård då jag tog dom! Det kan mycket väl vara en effekt av Hemofer.
elicon:
tack så mycket, hoppas då på biverkning...blir galen...
Man kan bli lös i magen av järntabletter. Jag brukar bli hälften/hälften. Mycket spännande från dag till dag
Jag åt också hemofer men blev jättedålig av dem. Trodde också att jag var magsjuk men dom var alldeles för "starka" för mig så jag var tvungen att sluta med dom. Det är ju menngen att man ska gå upp i vikt under grav inte ner som jag gjorde när jag åt hemofer.
Man kan få diarré och illamående även av hemofer. Även om de fungerar bättre än Niferex/Duroferon på vissa så finns det se som tål de andra och inte hemofer.
Själv äter jag niferex och till skilnnad mot de allra flesta som blir hårda i magen så blir jag helt tvärt om...
Lite info om hemofer finns här:
www.hemofer.com/
jag äter också neferex och är otroligt lös i magen