barnvagnsvänligt café i Stockholm
Ja är det någon som vet något? Där barnvagnen får plats o där man kan amma utan att det stör någon. KRAM
Ja är det någon som vet något? Där barnvagnen får plats o där man kan amma utan att det stör någon. KRAM
Tycker att Cafét på PUB är jättebra! Personalen är så snälla, ställer alltid upp o värmer utan konstiga miner. Även Åhlens Café är bra. Trevlig fika!
Jag har varit på caféet på Debenhamn på Drottninggaten (mittemot Åhléns) och det var jätte bra. Väldigt bra skötbord och sånt. Sen ska det finnas en lista över barnvänliga fik på Liberos hemsida har jag hört.
Kolla libero.se/Default.aspx&cafeGuideOpen=1 klicka på Liberoklubben -> Fikaguiden.
Jag röstar absolut på Debenhamns på Drottninggatan. Där finns det oftast gott om plats + eget liten rum med skötbord, micro, toalett, samt två sköna fåtöljer där man kan amma i lugn och ro. När min Julia var nyfödd tyckte jag det kändes bättre att amma där än ute i caféet.
Jag var sist i Gallerian, över plan. Där fanns också gott om plats. Vet dock inte om de hade skötbord mm där.
Superbra förslag!! Kom gärna med fler
Naimiez: E det jag som e trög men jag kommer inte in på fikaguiden...
Debenhams är väldigt bra måste jag hålla med om! Alltid väldigt gott om plats och skötrum.
Café Dubbel W i Västermalsgallerian är stort & rökfritt Bra skötrum en hissvåning ner!!! Alltid mycket mammor & barn så det gör inget om de små låter lite. Rekomenderas varmt!
Du har även Coffe by George på Sergelgatan. Helt suveränt! De har ställt borden just för att man ska få plats, jättetrevlig personal och mååånga barnstolar. Men det gäller att vara där i tid för det är alltid fullt med barnvagnar...
KatarinaB:
Klicka på liberoklubben uppe till höger och då faller en dropdown meny ner och där väljer du fikaguiden....
KenZo: har tryckt där men det kommer inte upp nåt nytt för mej, e lite data analfabet...
Det är som att upptäcka en ny stad när man har barnvagn, skulle ju aldrig fika på dessa ställen annars då satt man ju på små kryptiska cafeer i gamla stan el på söder. Tack för alla förslag.
Kaki!
Jag har varit på Debenhamns café hundra gånger men inte sett något skötrum var ligger det? Tycker också att caféet är toppen men har saknat skötrum.
På kulturhuset (vid plattan) är det också gott om plats. Har inte provat toaletterna, dvs om det finns skötrum, för sonen sov bort hela fikastunden.
Madelen! Om du går till där de säljer nallarna (the bear factory), som ligger bakom babyavdelningen, så hittar du skötrummet. Det ligger till vänster om kassan.
Var på Debenhams igår, åt jättechokladbollen Alban, testade det stora skötrummet o köpte en tröja till Leon där det stod I love daddy på framsidan o Daddy loves me på baksidan.
Tack för alla jätte bra förslag, vi fick en mycket trevlig fika!