Kyckling - med eller utan skinn?
Började undra: äter du "rocken"
ja, skinnet alltså, när du äter kyckling?
(Äter du inte kyckling är det här ingen omröstning för dig! Men gråt icke - det kommer nog fler! )
Började undra: äter du "rocken"
ja, skinnet alltså, när du äter kyckling?
(Äter du inte kyckling är det här ingen omröstning för dig! Men gråt icke - det kommer nog fler! )
Kan tillägga att själv äter jag inte på villors vis skinnet!
Det får någon annan sååå gärna av mig!
Jag tycker att skinnet är jättegott eftersom det är där smaken sitter. Tyvärr och det också där fettet sitter så jag äter oftast utan ändå
Jag ÄLSKADE skinnet på kycklingen om det var knaprigt men har sett nu att det är generande hårväxt (fjädrar kvad) på alla jag fått så nu tycker jag det är superäckligt!
HATAR skinnet blääääääää
Älskar knaper stekt skinn, men äter det inte pga fettet!
När jag var mindre skulle skinnet absolut vara sladdrigt *isch* men nu vill jag ha det knaprigt. MUMS!
Jag kan mkt väl äta det om det är knaprigt.
Men jag undviker det oftast då jag en gång fick in grillad kyckling med en hel del fjädrar kvar nere på låret. Blev då lite äcklad.
När jag själv gör kyckling tar jag faktiskt bort skinnet (oftast iaf) innan jag skickar in dem i ugnen.
utan skinn
Om jag är hemma och inte har gäster så brukar jag tugga på skinnet (det är ju kryddningen man vill åt!) och sen "spotta ut" det... hehe... men det lär ingen annan än min närmaste familj nånsin få se. .
Officiellt äter jag inte skinnet, nej.
Nä, jag äter inte skinnet på kycklingen. Har ocks åsvårt för att knapra på ben, vingar osv. Ska det vara kyckling, så ska det vara filéer.
slutade äta pga fettet och sedan tycker jag det är äckligt men vissa restauranger serverar med och då får man vackert äta för jag "pillar" inte i maten.
Bara tanken på att det är skinn... URK!!
ja de är gott
Äter utan skin och håller på att spy åt ungarna som älskar skinet, kan inte ens titta på dem när de äter det
I love knaprigt skinn, men äter det inte så ofta eftersom det inte är speciellt bra om man vill tänka på vikten.
Usch för skinn!! Vill ha kyckling filé...
Äter inte skinnet. Blä.
Usch nej.. ser dom där fula halvstora kycklingarna, hälften av fjädrarna är borta och kvar är det där äckliga prickiga skinnet..
GAAAH... va äckligt..