• Maräng

Var går man på mödravård runt Odenplan?

Hej

Ni som bor i Vasastan i Stockholm, vilken mvc går ni till? Är ni nöjda?

Hej hej

• Svar på tråden Var går man på mödravård runt Odenplan?
  • Duckan74

Jag ringde kvartersakuten för att höra (bor vid O-plan) och fick till svar att Mama Mia var det närmaste. Jag hade tänkt mig att gå på "vanlig" mvc, inte privat, men så blev det nu. Lite konstigt att vi inte kan välja nåt annat bara föra att vi bor där.
    Ville så gärna få göra ul på Ultragyn O-plan för en släkting jobbar där, men det gick ju inte eftersom Mama Mia gör sina själva.

• Duckan74

Glömde svara på frågan om jag är nöjd. Jo, har bara träffat bm en gång, på inskrivningen. Sen en annan tjej för ul. Ska på besök nummer två nästa vecka. Har inget att klaga på som läget är nu.

• SnällaHäxan

Jag går på Mama Mia Söder och de är jätte bra, men kan du inte be om ett tidigt ul där du går? Jag fick göra ett tidigt ul förra onsdagen och var då i v 12+4, sa att jag varit så himla orolig och att det vore otroligt snällt om jag kunde få göra ett och visst, inga som helst problem!
    Kram och Lycka Till!

• linhen

Jag som har testat både Mamamia och munkbron skulle då vilja rekommendera den senare. Dessutom får man gå på Ultragyn på Odenplan.

Då är det ju antingen 2:an till kajen där eller T-bana till Gamla stan och några minuters promenad.

Lycka till!

• Ia 70

Jag bor på Kungsholmen, ska flytta i Vasastan i december. Tänkte ringa Barnmorskorna Gamla Stan

• Pyrets mamma

Jag gjorde mitt ultraljud med Hannah på Ultragyn.. då gick vi på munkbrons mvc!

Den här gången blir det lite närmare hem tänkte jag och då blir det väl antagligen ultraljud på SÖS! Trist med det blir mer praktiskt så...

Svar på tråden Var går man på mödravård runt Odenplan?