någon som kan ge mig hopp om att nutrilett fungerar?
jag är överviktig 165 cm till mina 84kg. Har vart överviktig hela livet men gått ner ibland till 73kg och så. Är jätte deprimerad vill inte göra nånting och har absolut inte energin som krävs till att börja banta på lång sikt!!!!! så föreslå inte änns det!!!! men jag har köpt ett paket nutrilett shoklad smak och tänkte även köpa en kycklingsoppa smak. Om jag kör det här i 2 veckor hur mycket kan man gå ner?? alltså dom säljer ju nutrilett till omed på apoteket det bör väll fungera?? jag vill ha en snabbstart! och efter ska jag börja äta nyttigt och motionera. jag är 23år och har ett barn, är gift med en jätte atraktiv man och känner mig som en gris framför honom! vill känna mig som en kvinna igen! vill inte ha sex, vill inte gå ut med min man inte änns på promenad, vill bara vara hemma och deppa. såklart jag går ut med mitt lilla barn dagligen men inte med min man. kan någon ge mig hopp om att nutrilett fungerar? någon som har erfarenhet? NÅGON SOM VILL BÖRJA SAMTIDIGT SOM JAG? kanske på onsdag eller nåt?